۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳
کد خبر: 82063957
T T
۰ نفر
امام جمعه قصرشيرين: نقش معلم در تكامل اخلاقي انسان ها بي بديل است

قصرشيرين - ايرنا - امام جمعه قصرشيرين، نقش معلمان در رشد، ترقي و تكامل اخلاقي انسان ها را بي بديل توصيف كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام علي ملكي روز شنبه در جمع بسيجيان فرهنگي در مدرسه شهيد روندي قصرشيرين با بيان اينكه در نظام جمهوري اسلامي ايران جامعه فرهنگي و معلم از جايگاه والايي برخوردارند، افزود: معلمان براي ترويج و ياد دادن آموزه هاي ديني به دانش آموزان و تقويت معنويت در اين قشر از جامعه تلاش مي كنند.
امام جمعه قصرشيرين اظهار كرد: يك معلم به لحاظ اخلاقي در بين دانش آموزان بسيار اثرگذار است زيرا تمامي حركت، رفتار و اخلاق يك معلم براي دانش آموزان الگو است و زماني كه يك معلم خود داراي روح معنوي باشد بهتر مي تواند معنويت و دين را در بين اين قشر نهادينه كند.
حجت الاسلام ملكي، با بيان اينكه معلمان بايد استاد شهيد مطهري را الگوي خود قرار دهند تا در تعليم و تربيت دانش آموزان موفق شوند اضافه كرد كه معلمان نقش مهم و ارزنده‌اي در تعليم و تربيت دانش‌آموزان و نسل جوان امروزي دارند بنابراين همه بايد قدردان اين تلاش‌ها و از خودگذشتگي و فداكاري‌هاي معلمان و فرهنگيان باشند.
قصرشيرين در غرب استان كرمانشاه با بيش از 27 هزار تن جمعيت داراي 400 فرهنگي است كه كار تحصيل سه هزار و 500 دانش آموز در 44 واحد آموزشگاهي اين شهرستان را بر عهده دارند.
7079/3012/8066