۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۲۳
کد خبر: 82071310
T T
۰ نفر
منتخب مردم يزد: دانش آموزان عضو انجمن اسلامي بايد نخبه و نمونه باشند

يزد - ايرنا - منتخب مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي گفت: دانش آموزان عضو انجمن هاي اسلامي براي اثر گذاري روي ساير همكلاسي ها خود در مدرسه بايد از هر لحاظ نخبه و نمونه باشند .

به گزارش ايرنا، سيد ابوالفضل موسوي بيوكي چهارشنبه شب در جمع اعضاي هيات مركزي و قرارگاه اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان يزد افزود: انجمن هاي اسلامي در مدارس از تشكل هاي با سابقه هستند و بنابراين عضو انجمن اسلامي در هر مدرسه بايد از هر لحاظ در مسائل آموزشي و پرورشي نسبت به ديگران سرمشق و نمونه باشد.
وي تاكيد كرد: اعضاي انجمن هاي اسلامي دانش آموزان بايد بيش از گذشته به مسائل علمي و درسي خود اهميت و معدل خود را ارتقا دهند .
موسوي بيوكي خاطرنشان كرد: اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان و اعضاي آن خود را هيچگاه تافته جدا بافته ندانند و در كنار ساير دانش آموزان و با بهره گيري از همه ظرفيت ها فعاليت هاي خود را شتاب دهند .
وي با اشاره به اينكه ظرفيت هاي خوبي در دانش آموزان يزد وجود دارد بر شناسايي و بهره گيري از توان موجود براي رسيدن به اهداف متعالي در بخش هاي مختلف تاكيد كرد.
منتخب مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي همچنين به افرايش اطلاعات فرهنگي و اجتماعي اعضاي انحمن هاي اسلامي مدارس استان يزد تاكيد كرد.
موسوي بيوكي گفت: تقويت اصول اعتقادي و بنيه مذهبي در انجمن هاي اسلامي و اعضاي آن خوب است و بايد اين موضوع مهم روز به روز گسترش يابد .
رئيس اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان استان يزد نيز در اين ديدار از آخرين وضعيت اين تشكل و مسائل و مشكلات آن گزارشي ارائه و پيگيري منتخب مردم را خواستار شد .
همچنين تعدادي از اعضاي كارگاه دانش آموزي استان يزد به طرح ديدگاه هاي مختلف خود پرداختند .
در اين ديدار ميثاق نامه دانش آموزان و نماينده منتخب در خصوص پيگيري اهداف و آرمان هاي نظام اسلامي به امضا رسيد.
در اين ميثاق نامه بر دفاع از آرمان هاي انقلاب اسلامي و مطالبات مقام معظم رهبري و حضور در عرصه هاي مورد نياز تاكيد شده است .
استان يزد داراي 500 انجمن اسلامي و 10 هزار عضو است .
استان يزد با يك ميليون و 80 هزار نفر جمعيت داراي 195 هزار دانش آموز است .
7536/8068