۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۰۲
کد خبر: 82071666
T T
۰ نفر

موتورسيكلت سواران قانونمند ايلامي تشويق مي شوند

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۰۲
کد خبر: 82071666
موتورسيكلت سواران قانونمند ايلامي تشويق مي شوند

ايلام - ايرنا - رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي استان ايلام گفت: راكبان موتورسيكلت سواراني كه از كلاه ايمني استفاده مي كنند و پايبند به رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي هستند، تشويق مي شوند.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس، سرهنگ نوراله خادم اظهار كرد: فرهنگ سازي در جامعه و استفاده صحيح از وسايل نقليه بويژه موتورسيكلت يكي از مهمترين موارد كاهش تصادفات در كشور است.
وي افزود: پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان ايلام در همين راستا به منظور فرهنگ صحيح استفاده از موتورسيكلت و ترغيب موتورسيكلت سواران به رعايت قانون و مقررات و همچنين نهادينه كردن فرهنگ ترافيك و استفاده از كلاه ايمني براي راكبان و سرنشينان اقدام به اجراي رزمايش موتورسيكلت سواران قانونمند مي كند.
وي تاكيد كرد: اين پليس در نظر دارد به موتورسيكلت سواراني كه قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را در سطح شهر رعايت و از كلاه ايمني استاندارد در هنگام رانندگي استفاده و گواهينامه مجاز ، بيمه نامه و كارت موتورسيكلت خود را همراه دارند ، جوايز ارزشمندي اهداء و از آنها قدرداني كند.
سرهنگ خادم يادآور شد: برابر ماده 19 قانون جديد رسيدگي به تخلفات و اخذ جرايم استفاده از كلاه ايمني استاندارد براي رانندگان و ترك نشينان هر نوع موتورسيكلت اجباري شده است.
وي ابراز اميدواري كرد با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي توسط راكبين و استفاده از كلاه ايمني شاهد كاهش تصادفات و سوانح رانندگي باشيم.
6119/6034