۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۸:۲۳
کد خبر: 82077479
T T
۰ نفر

28 طرح مخابراتی در شهرستان گناباد به بهره برداری رسید

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۸:۲۳
کد خبر: 82077479
28 طرح مخابراتی در شهرستان گناباد به بهره برداری رسید

گناباد-ایرنا- 28 طرح مخابراتی همزمان با روز جهانی مخابرات و در نخستین روز از هفته ارتباطات در سطح شهرستان گناباد به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شركت مخابرات خراسان رضوی در این خصوص گفت: هزار و 200 طرح با اعتبار دو هزار و 60 میلیارد ریال طی هفته ارتباطات در سطح این استان به بهره برداری می رسد.
محمد سالاری افزود: در مجموع هزینه های تلفن ثابت برای شركت مخابرات مقرون به صرفه نیست و این شركت از این بابت ضرر می كند.
وی ادامه داد: از مجموع دو میلیون و 200 هزار مشترك تلفن ثابت در خراسان رضوی 650 هزار مشترك كاركرد كمتر از 20 هزار ریال در ماه دارند.
مدیرعامل شركت مخابرات خراسان رضوی توسعه شبكه فیبر نوری و توسعه كمی و كیفی زیرساختهای مخابراتی را از جمله رویكردهای شركت مخابرات این استان در سال جاری ذكر كرد.
وی گفت: خراسان رضوی و مشهد از ظرفیت بالایی در زمینه استفاده از خدمات اینترنتی و مخابراتی برخوردارند و میزان ترافیك در زمان افزایش سفر زائران و مسافران در این شهر و در محدوده حرم مطهر امام رضا(ع) بیش از 400 برابر افزایش می یابد.
رئیس اداره مخابرات گناباد هم گفت: 28 طرح مخابراتی با اعتبار 33 میلیارد ریال یكشنبه شب به صورت همزمان در این شهرستان به بهره برداری رسید.
اكبر موذن افزود: این طرحها شامل سایتهای تلفن همراه شهری و روستایی، راه اندزای شبكه های ان.جی.ان مخابراتی و توسعه تلفن ثابت مناطق شهری و روستایی است.
وی ضربت نفوذ تلفن ثابت را در گناباد 44،8 و در مركز این شهرستان 63 اعلام و بیان كرد: گناباد از سال 1379 تاكنون همواره رتبه های اول و دوم استان را از نظر ارائه خدمات كیفی به مشتركان تلفن ثابت و سیار و سیستمهای مخابراتی و همچنین اینترنت به خود اختصاص داده است.
گناباد در فاصله 287 كیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/1858