به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومي استانداري گيلان به ايرنا؛ محمداحمدي پور در دومين نشست شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان كه در هفته بزرگداشت روابط عمومي برگزارشد ، خروج از روابط عمومي سنتي به مدرن را با توجه به تحولات عصر ارتباطات ضروري عنوان كرد.
وي يكي از مهمترين مؤلفههاي اين تغيير را بروز شدن روابط عموميها از طريق آموزش خواند.
احمدي پور با ابراز رضايت از برنامههاي شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان در خصوص افزايش دوره هاي آموزشي در سال جديد گفت: انعكاس فعاليت سازمانها و نهادها بايد بصورت استفاده از قدرت نرم رسانهها باشد تا با ظرافت و جذابيت هاي رسانهاي موجب اقناع مخاطبان شود.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار گيلان انتقال خواستههاي جامعه و مردم به سازمانها را از ديگر وظايف روابط عموميها عنوان و تصريح كرد: افكار سنجي مداوم و بررسي ميزان رضايت مندي مردم از مهمترين مؤلفههاي موفقيت هر سازماني است.
وي ايجاد اميد در جامعه را هنر روابط عمومي ها دانست و گفت: كسي از ترويج يأس و نا اميد كردن مردم نفع نميبرد.
وي با اشاره به برخي بداخلاقيها در فضاي مجازي گفت: روابط عمومي با همكاري و تعامل با رسانهها مي توانند اين آسيبها را كاهش دهند.
27 ارديبهشت تا دوم خرداد به عنوان هفته روابط عمومي و ارتباطات نامگذاري شده است.
7296/6070
معاون استاندار گيلان:
افكار سنجي و ميزان رضايت مردم ازمهمترين مولفه هاي موفقيت سازمان هاست
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۰۰
کد خبر:
82080018
رشت- ايرنا- معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار گيلان با تاكيد بر ضرورت بروز شدن روابط عمومي ها گفت: افكار سنجي مداوم و بررسي ميزان رضايت مندي مردم از مهمترين مؤلفههاي موفقيت هر سازماني است.