۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲
کد خبر: 82081748
T T
۰ نفر
مهمترين برنامه هاي خبري و رويدادها در پايتخت فرهنگي ايران (31 ارديبهشت)

اصفهان-ايرنا- برپايي نمازعبادي سياسي جمعه، برگزاري مسابقات 'او-اسپرت' از مهمترين برنامه هاي خبري جمعه دراستان اصفهان است .

*** نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته به امامت آيت الله 'سيد يوسف طباطبايي نژاد' در مسجد امام (ره) اصفهان و با مناسبت ايام و اعياد شعبانيه بر پا مي شود.

*** ششمين دوره مسابقات آسيايي 'او- اسپرت' به ميزباني اصفهان و براي نخستين بار در شهر اصفهان برگزار مي شود.
اين مسابقات از 31 ارديبهشت تا 4 خرداد ماه در دو رده سني جوانان و بزرگسالان و در دو بخش آقايان و بانوان در سالن پيروزي، استخر پرديس و همچنين پارك ساحلي ناژوان( براي مسابقات ساحلي) است.
فيليپين، هند، اندونزي، افغانستان، عمان، لبنان، سوريه، فلسطين، عراق، بنگلادش و ايران تيم هاي حاضر در اين رقابت ها خواهند بود.
او- اسپرت يكي از سه انجمن برتر فدراسيون ورزش هاي رزمي و اين رشته از جمله معدود رشته هايي است كه مسابقات آقايان و بانوان بطور همزمان برگزار مي شود.
اين مسابقات با حضور 10 تيم خارجي و دو تيم از ايران (88 ورزشكار خانم و 77 ورزشكار آقا در دو تيم الف و ب) و در قالب هاي رزمي، ساحلي، هنري و ذهني و در دو بخش بانوان و آقايان برگزار مي شود.
9 داور زن و 9 داورمرد كه از داوران تاپ رنكينگ در داوري بين المللي و در صدر جدول داوران هستند و نيز 14 داور خارجي و رييس كميته داوران فدراسيون اروپا به عنوان سوپروايزر در امر قضاوت اين رقابت ها كمك مي كنند.
گ/7153 /1339