۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳
کد خبر: 82083011
T T
۰ نفر
عاملان قاچاق كالا و ارز در آستارا بيش از 280 ميليون ريال جريمه شدند

آستارا-ايرنا- رئيس اداره تعزيرات حكومتي شهرستان آستارا گفت: عاملان قاچاق كالا و ارز در آستارا در دو ماهه نخست امسال به پرداخت بيش از 280 ميليون ريال جريمه محكوم شدند.

محمد احمدي مقدم روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: در ماه هاي فروردين و ارديبهشت با تشكيل 24 فقره پرونده مربوط به قاچاق كالا و ارز پرونده متهمان در شعبه رسيدگي به قاچاق كالا و ارز تعزيرات حكومتي آستارا بررسي شد.
وي با اشاره به اينكه در اين راستا متخلفان به پرداخت 283 ميليون و 239 هزار و 79 ريال جريمه محكوم شدند ، اضافه كرد: همچنين در اين مدت در حوزه كالا و خدمات با نظارت و بازرسي بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف 167 فقره پرونده در تعزيرات حكومتي تشكيل شد.
وي گرانفروشي ، عدم درج قيمت ، كم فروشي و عدم صدور فاكتور را از جمله تخلفات بازاريان در دو ماهه نخست سال جاري خواند و اظهار كرد: متخلفان اقتصادي در حوزه بازار به پرداخت 90 ميليون و 170 هزار و 120 ريال جريمه محكوم شدند.
احمدي مقدم با اشاره به تشكيل 56 فقره پرونده مربوط به تخلفات بهداشتي در مدت مذكور ، خاطر نشان كرد: متخلفان اين حوزه به ميزان 56 ميليون و 645 هزار ريال جريمه محكوم شدند.
شهرستان آستارا در منتهي اليه غرب استان گيلان و در همسايگي جمهوري آذربايجان واقع شده است.
7105/6070