۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶
کد خبر: 82084691
T T
۰ نفر

اجراي 60 پروژه با 35 ميليارد ريال در شهرستان نير

۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶
کد خبر: 82084691
اجراي 60 پروژه با  35 ميليارد ريال در شهرستان نير

اردبيل - ايرنا - معاون امور عمراني استاندار اردبيل از اجراي 60 پروژه با 35 ميليارد ريال سرمايه گذاري در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ايرنا ، علي آذرنژاد روز دوشنبه در بازديد از كمربندي شهر نير گفت: از اين تعداد دو پروژه شامل كمربندي شهر نير و پروژه فاضلاب شهري با تامين اعتبار از محل اعتبارات ملي اجرا مي شود.
او اظهار كرد: تاكنون براي پروژه فاضلاب شهر نير 68 ميليارد ريال هزينه شده و براي اتمام آن يكصد ميليارد ريال نياز است.
او از عمده پروژه هاي در حال اجراي اين شهرستان را مجتمع آبرساني هاي شهرستان نير دانست و افزود: مجتمع آبرساني شهيد محمدزاده با پيشرفت فيزيكي 30 درصد و مجتمع آبرساني شهيد كسايي با 55 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجراست.
وي با بيان اينكه با تكميل و بهره برداري از اين طرح ها مشكلات آبرساني 40 روستا مرتفع خواهد شد اظهار كرد: مجتمع دورسونخواجه با پوشش 14 روستا ، شهيد محمدزاده با پوشش 18 روستا و شهيد كسايي با پوشش هفت روستا هم اكنون در حال اجرا است
آذرنژاد افزود: ساختمان اورژانس ، راه ارتباطي كريق به آرموداغ و عمليات گازرساني به 14 روستاي شهرستان نير از ديگر پروژه هاي اولويت دار در اين شهرستان است.
او گفت: با تخصيص بموقع اعتبارات پروژه هاي با پيشرفت فيزيكي بالاي 50 درصد را در كوتاه ترين زمان ممكن تكميل كرده و پروژه هاي عمراني را در كارگروه فني استانداري مطرح مي كنيم تا اعتبارات خاصي به اين پروژه ها اختصاص يابد.
فرماندار نير هم در اين بازديد گفت: توجه به تكميل پروژه هاي عمراني شهرستان نير به لحاظ قرار گرفتن در ورودي استان اهميت زيادي دارد.
مهدي احمدي بر لزوم كيفي سازي پروژه‌ها تاكيد كرد و افزود: بايد كيفيت را به همراه سرعت در پروژه‌ها مد نظر قرار دهيم تا به موفقيت برسيم.
فرماندار شهرستان نير مشاركت مردم را در اجراي پروژه هاي عمراني اقدام ارزشمند دانست و گفت: همكاري و همراهي دهياران ، شوراهاي اسلامي ، شهرداران و مردم سبب شد تا به رغم كمبود اعتبارات در بسياري از پروژه هاي عمراني با تدبير و سرعت بيشتري پيش برويم.
شهرستان نير در 30 كيلومتري جنوب اردبيل و در مسير جاده ترانزيتي استان هاي اردبيل و آذربايجان شرقي قرار دارد.
7116/6018