۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۴۸
کد خبر: 82086909
T T
۰ نفر
امام جمعه دزفول:چهارم خرداد روز پایداری و مقاومت حاصل ایثارگری شهداست

دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری - روز دزفول را حاصل ایثار شهدا دانست و گفت:شهدا، رزمندگان آزادگان ،ایثارگران بسیجی و همه اقشار جامعه حماسه چهارم خرداد را در دزفول قهرمان رقم زدند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی عصر سه شنبه در همایش چهارم خرداد روز دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر با بیان اینكه مقام معظم رهبری دزفول را سرزمین افتخارات نامیدند افزود:در شرایطی كه صدها و هزاران موشك و گلوله توپ و صدها راكت به دزفول اصابت كرد ، یك لشكر از دزفول برای مقابله با تجاوز دشمن بعث بسیج شد و 6 فرمانده لشكر از دامان این شهر قهرمان به كشور معرفی شدند.
وی افزود:دزفول با فرزندان دلیرش با تجهیزات و سلاح اولیه 2 تیپ زرهی و مكانیزه عراق را در كنار رودخانه كرخه زمین گیر كرد.
امام جمعه دزفول آیت الله سیدمجدالدین قاضی را پیربسیجی و نماینده امام خواند و گفت: آیت الله قاضی با ماندن در شهر اسوه مقاومت و ایثار شد.
وی خطاب به مسئولان و سرداران دفاع مقدس گفت:نگذارید عظمت مردم دزفول و خوزستان دلاور در گذر زمان محو شودو دشمن بتواند نعمت بی بدلیل فرهنگ ایثار و شهادت را از ملت ایران بگیرد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهار كرد:امروز فرهنگ استقامت و پایداری در مقابل مستكبران جهانی تنها كلید نجات ملت ایران است.
همایش چهارم خرداد روز دزفول با حضور اقشار مختلف مردم دزفول ، خانواده معظم شهدا ، پیشكسوتان عرصه دفاع مقدس و نیز سردار محمدرضا نقدی عصر سه شنبه در مصلای امام علی(ع) این شهر آغاز شده و ادامه دارد.
به پاس مقاومت و پایداری مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس چهارم خرداد به نام روز دزفول نامگذاری شده است.
6068