به گزارش گروه فرهنگي ايرنا ، حميدرضا كفاش روز يكشنبه درباره وضعيت دارالقرآن ها اظهار كرد: جريان سازي فرهنگي بهترين راهكار موفقيت اين مراكز است ودارالقرآن ها وقتي مي توانند باقي بمانند كه مافوق جريان هاي سياسي حركت كنند و جريان ساز باشند.
معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش بيان اينكه ورود دارالقرآن ها به فضاي مجازي و روش هاي نوين از اهميت زيادي برخورداراست افزود: بايد شيوه ها را به روز كرد و روش ها را تغيير داد.
وي با بيان اينكه در فضاي مجازي بايد بيشتر كار كرد و در اين مسيرگام برداشت افزود: در دارالقرآن ها بايد از نيروهاي قوي و توانمند استفاده كرد چراكه وظيفه دارالقرآن ها در اصل توانمندسازي و ساخت نيرو براي آينده است.
كفاش بيان كرد: نيازمند حمايت مردم و خانواده ها هستيم و مردم بدنبال محيط هاي خوب و قرآني براي تربيت فرزندان خودشان هستند. دارالقرآن ها هياتهاي مذهبي تشكيل دهند و در اين بخش هم فعال باشند.
بنابرگزارش روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش با بيان اين كه فضاي مجازي را بايد مديريت كرد، افزود: با فضاي مجازي نمي شود مقابله كرد بلكه بايد فضايي جذاب براي جوانان و نوجوانان ايجاد كرد تا آنها به اين سمت حركت كنند.
در حال حاضر بالغ بر 700 مركز دارالقرآن براي دانش آموزان و خانوادهاي آنان و علاقمندان به فراگيري قرآن از سوي وزارت آموزش و پرورش در مدارس فعال شده است.
فراهنگ 1417 **1569
معاون وزيرآموزش و پرورش:
ورود دارالقرآن ها به فضاي مجازي مهم است
۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶
کد خبر:
82092412
تهران - ايرنا - معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش گفت: ورود دارالقرآن ها به فضاي مجازي و بكارگيري روش هاي نوين در اين عرصه بسيار مهم است.