۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۵۱
کد خبر: 82092622
T T
۰ نفر
وزیر اطلاعات: خدمت به مردم برای كاركنان حراست ها افتخار بزرگی است

شهرری - ایرنا - وزیر اطلاعات گفت: كاركنان و مدیران حراست و بخش های امنیتی فرزندان و خدمتگزاران ملت ایران هستند و خدمت به مردم برای آنان افتخار بزرگی است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسملین سید محمود علوی روزیكشنبه در آیین تجدید پیمان مدیران و كاركنان حراست دستگاه ها با امام راحل(ره) با بیان اینكه همانطور كه امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره تاكید دارند مردم ولی نعمت مسئولان هستند افزود: خدمت به مردم از سوی همه بخش ها از جمله حراست وظیفه و افتخار بزرگی است.
وی با اشاره به نامه امیرالمومنین(ع) به مالك اشتر گفت: همواره باید با مردم مهربان بود وگره گشایی از كار آنان را نعمت الهی دانست زیرا آنان همانطور كه امیرالمومنین(ع) فرمودند یا برادر دینی ما هستند یا در خلقت با ما برابرند.
حجت الاسلام علوی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیر خدمت به مردم نه با ذوق و سلیقه و تمایلات افراد بلكه بر اساس اصول مدنظر امام و رهبری طراحی شده است.
وی تاكید كرد: خدمت به مردم در جامعه اسلامی باید با متانت و در شان آنان باشد و این خدمت از حوزه اصول قانونی به عنوان وظیفه باید به اصول وجدانی و اخلاقی نیز توسعه یابد.
علوی گفت: عناصر حكومت اسلامی باید مظهر مهر و محبت باشد همانطور كه حاكم باید مانند پدری مهربان بوده و جامعه به عنوان خانواده مهر او را لمس كند اما برخورد با تخلفات سرجای خود است.
وی امنیت را از ضروریات جامعه ذكر كرد و گفت: امنیت باعث حفظ عقیده و ایمان شده و در پرتو این امنیت است كه جامعه قوام یافته و روبه جلو حركت می كند.
مدیران و كاركنان حراست دستگاه های اجرایی همزمان با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) به مقام شامخ رهبر كبیر انقلاب اسلامی ادای احترام كردند.
3218 / 6139/1831