سربازان گمنام امام زمان از نعمت امنیت پایدار به نحو احسن حراست می‌کنند

تهران - ایرنا - وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ و حراست از نعمت امنیت پایدار که همواره مورد توجه و تأکید حضرت امام (ره) بوده است، به احسن وجه حفظ و حراست خواهند کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در این پیام که امروز منتشر شد، افزود: امام (ره) از دوران مبارزات تا پایان حیات مبارکشان در میدان عمل نیز در نقش یک فرمانده بی نظیر، روند تحول خواهی را رهبری و اقیانوس عظیم ملّت ایران را در مسیر تحقق اهداف، توفانی و متلاطم می‌کرد.            

علوی اظهار داشت: سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی و جانسوز سلاله پاک نبی مکرم اسلام و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ص)، حضرت امام خمینی (ره) فرا رسید و دگربار، داغ هجران آن رهبر فقید و بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دل‌های مالامال از عشق به اسلام ناب محمدی (ص) تازه شد.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: داغ وداع با پیر و مراد ملّت ایران با انتخاب شایسته فرزند خلف آن امام (ره)، برای کشتی‌بانی کشتی عظیم انقلاب اسلامی، آرام گرفت و سپاس خدای را که در اوج و غلیان سوز فراق آن رحیل بی‌بدیل، انتخاب مقام معظم رهبری دگربار نور امید را در دل‌های داغدارمان تجلی بخشید.

علوی تاکید کرد: سالروز رحلت غم انگیز امام خوبی‌ها را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه‌الله العظم، مقام معظم رهبری، ملّت ولایتمدار ایران اسلامی، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، تسلیت می‌گویم و با گرامیداشت یاد شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد، تداوم این انقلاب شکوهمند را از درگاه خداوند آرزمندم.

وی تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، در حفظ و حراست از نعمت امنیت پایدار که همواره مورد توجه و تأکید حضرت امام (ره) بوده است، به احسن وجه حفظ و حراست خواهند کرد.  

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha