۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۰۸
کد خبر: 82106530
T T
۰ نفر

ازدواج آسان زوج هاي جوان كشور در شهر توريستي سرعين

۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۰۸
کد خبر: 82106530
ازدواج آسان زوج هاي جوان كشور در شهر توريستي سرعين

اردبيل- ايرنا - مديركل برنامه ريزي و تعالي خانواده وزارت ورزش و جوانان از اجراي طرح ازدواج آسان براي زوج هاي جوان سراسر كشور در شهر سرعين خبر داد.

به گزارش ايرنا ، ناصر صبحي روز پنجشنبه در جلسه هماهنگي اجراي طرح ازدواج آسان (طرح بهشت چشمه ها) در اردبيل گفت: اين طرح در قالب تفريحي و سياحتي براي زوج هاي جوان سراسر كشور در نظر گرفته شده و در مدت اقات زوج ها در شهر توريستي سرعين كارگاههاي آموزشي قبل از ازدواج و تحكيم خانواده توسط اساتيد بر جسته دانشگاه براي اين زوج ها در نظر گرفته شده است.
وي اين طرح را در تحكيم بنيان خانواده و تبيين ازدواج جوانان مفيد دانست و افزود: آموزش هاي در نظر گرفته شده براي زوج هاي جوان در اين طرح مي تواند روند افزايش طلاق را كاهش داده و شور و نشاط را به زوج هاي جوان بدهد.
مديركل برنامه ريزي و تعالي خانواده وزرات ورزش و جوانان اظهار كرد: سازمان هاي مردم نهاد بازوان اجراي دولت در برگزاري اين چنين طرح هايي هستند و اين وزارت از سازمان هاي مردم نهاد حمايت همه جانبه در برگزاري طرح هاي ملي خواهد كرد.
سازمان مردم نهاد 'عصر طبيعت آران' مجري اين طرح است.
شهر توريستي سرعين با آب و هواي مفرح ، دهها دهنه آبگرم معدني و پيست اسكي آلوارس يكي از مناطق گردشگرپذير كشور است كه در 27 كيلومتري غرب اردبيل قرار دارد.
6130/6018