۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲
کد خبر: 82107047
T T
۰ نفر
نماينده اهواز در مجلس: خوزستان از نظر بهداشت و درمان نيازمند نگاه ويژه دولت است

اهواز - ايرنا - يكي از نمايندگان مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي گفت: خوزستان در حوزه بهداشت و درمان و سلامت نيازمند نگاه جدي دولت است.

به گزارش ايرنا همايون يوسفي شامگاه پنجشنبه در حاشيه نشست هم انديشي اعضاي هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي اهواز با نمايندگان مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي در جمع خبرنگاران اظهار كرد: پيش از اجراي طرح تحول سلامت نگاه ويژه اي در حوزه بهداشت و درمان نظام بودجه ريزي كشور وجود نداشت اما اين نگاه ملي كنوني پيشرفت هاي خوبي را در حوزه سلامت ايجاد كرده است.
عضو كميسيون بهداشت مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: با توجه به كمبودهايي كه در حوزه بهداشت و درمان در خوزستان وجود داشت، در سالهاي اخير به همت دانشگاه علوم پزشكي اهواز و ساير مسئولان خوزستان اقدامات خوبي صورت گرفت.
وي بيان كرد: در خوزستان در زمينه هاي مختلف از جمله فرسودگي فضاهاي درماني و بيمارستاني و تامين تجهيزات مورد نياز و تخت هاي بيمارستاني مشكلاتي وجود دارد كه به صورت جدي به همت مسئولان دانشگاه به دنابل رفع اين كمبودها هستيم.
يوسفي گفت:اميد است به همت مسئولان اين دانشگاه و مجموعه وزارت بهداشت و درمان و پيگيري نمايندگان خوزستان در مجلس شوراي اسلامي بتوانيم خدمات حوزه سلامت را ارتقا داده و نيازهاي جدي خوزستان را تامين كنيم.
7152/ 6037