۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹
کد خبر: 82107095
T T
۰ نفر

بازداشت شش فلسطینی از جمله یك زن در كرانه باختری

۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹
کد خبر: 82107095
بازداشت شش فلسطینی از جمله یك زن در كرانه باختری

تهران-ایرنا- به نوشته پایگاه فلسطینی 'القدس' ارتش رژیم اشغالگر قدس بامداد امروز جمعه با یورش به مناطق مختلف كرانه باختری حداقل شش فلسطینی از جمله یك زن را بازداشت كرد.

القدس افزود: در این یورش ها یك زن از قلقیلیه ، یك فلسطینی ساكن اردوگاه عایدة در شمال بیت لحم، دو نفر از شهرك حزما در شهر بیت المقدس ، یك نفر از شهرك طوباس و یك نفر دیگر از شهرك سنجل بازداشت شدند.
منابع امنیتی اعلام كردند كه یك گروه از نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه آوارگان عایده در شمال بیت لحم 'داود محمود الخطیب' را بازداشت كردند.
این منابع افزودند: پس از بازداشت الخطیب بین فلسطینیان و نیروهای اشغالگر درگیری ایجاد شد و سربازان صهیونیست با گلوله های پلاستیكی و گاز اشك آور به فلسطینی ها حمله كردند.
به گزارش خبرگزاری فلسطینی 'وفا' در شهر قلقیلیه نیز نیروهای صهیونیست با یورش به منزل یك زن فلسطینی به بهانه بازداشت پسرش این زن را كه هویتش فاش نشده دستگیر كردند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز جمعه دو جوان فلسطینی به نام های محمد صبیح و نادر الباشا را با یورش به چند خانه در روستای حزما واقع در شمال شرقی قدس اشغالی بازداشت كردند.
منابع محلی همچنین از درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان اسرائیلی در باب حطه در قدس و شهرك ابودیس و شلیك بمب های صوتی و گاز اشك اور ازسوی صهیونیستها و مصدوم شدن شمار زیادی فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشك آور خبر دادند.
خاورم*1049** 1583 **
۰ نفر