۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۳۱
کد خبر: 82114527
T T
۰ نفر
مستند مبارزان انقلاب اسلامي 2 در هرمزگان كليد خورد

بندرعباس- ايرنا- مسئول واحد هنرهاي تصويري حوزه هنري هرمزگان ازآغاز مرحله پيش توليد مستند مبارزان انقلاب اسلامي2 در استان خبر داد.

به گزارش پنجشنبه خبرنگار ايرنا، مجيد ذاكري در نشست با جمعي از هنرمندان و فيلم سازان حوزه هنري هرمزگان گفت: هنرمندان فيلم ساز استان هرمزگان هنرمنداني با استعداد و خلاق هستند و تا كنون توانسته‌اند آثار خوب و قابل قبولي را در عرصه فيلم سازي در استان ، توليد و عرضه نمايند.
وي افزود :استان هرمزگان با وجود مناطق بكر و آداب و رسوم متفاوت و مختلف و فرهنگ غني و ريشه دار ، از ظرفيت بالايي در امر فيلم سازي برخوردار است كه هنرمندان بايد با تلاش بيشتر، اين سوژه ها را شناسايي و در قالب اثر فاخر ، به جامعه عرضه نمايند.
ذاكري تصريح كرد : فيلم سازان جوان استان با شرايط و سياست‌هاي كلي حوزه در توليد آثار هنري آشنا هستند و هنر را ابزاري براي گسترش و ترويج فرهنگ انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و ارزشهاي اسلامي به خدمت گرفته و مضامين بيداري اسلامي ، تمدن اسلامي ، دفاع مقدس ، خانواده و اخلاق و ارزش‌هاي والاي انساني در نظر گرفته اند.
مستند مبارزين انقلاب اسلامي 1 با عنوان آن شرح بي نهايت، سال گذشته توسط محمد رضا ركن الديني و داوود مرزي زاده در شهرهاي بندر عباس ، تهران، قم و اراك ، تصويربرداري و توليد شد.
7198/ 6048