۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹
کد خبر: 82120629
T T
۰ نفر
ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس در كردستان تشكيل شد

سنندج- ايرنا- مديركل آموزش و پرورش كردستان گفت: ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس در سطح استان به منظور بررسي وضعيت ثبت نام دانش آموزان تشكيل و آماده پاسخ گويي به مراجعين است.

رشيد قرباني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين ستاد در سطح اداره كل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان تشكيل و از ابتداي آغاز ثبت نام، بر روند ثبت نام مدارس نظارت و آماده رسيدگي به درخواست ها و سووالات مراجعين و اولياي دانش آموزان است.
وي با اشاره به استقرار اين ستاد در اداره ارزيابي عملكرد و پاسخ گويي به شكايات گفت: شماره تلفن 33160210 در مركز استان آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و انتقادات و پاسخ گويي به سووالات و رسيدگي به شكايت مراجعين و و اوليا است.
مديركل آموزش و پرورش كردستان با بيان اينكه ثبت نام دانش آموزان پايه اول ابتدايي از اول خرداد 95 آغاز شده است اظهار كرد: ثبت نام دانش آموزان ساير پايه هاي تحصيلي نيز بعد از اتمام امتحانات نوبت خرداد در سطح مدارس استان آغاز شده و تا 31 مرداد 95 ادامه دارد.
وي به ثبت نام مدارس شاهد نيز اشاره كرد و با بيان اينكه ثبت نام دانش آموزان پايه اول ابتدايي در مدارس شاهد از اول تا پانزدهم خرداد ادامه داشت گفت: ثبت نام دانش آموزان پايه هفتم و دهم نيز از اول تيرماه آغاز و تا 14 تير ادامه دارد.
قرباني افزود: ثبت نام مدارس شاهد بر اساس ضوابط و دستورالعمل اين مدارس صرفا از طريق سامانه سجا به نشاني saja.medu.ir انجام مي شود.
7348/1904