۷ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۲۷
کد خبر: 82128253
T T
۰ نفر
برگزاري محفل انس با قرآن با حضور قاري مصري در مهريز

يزد - ايرنا - محفل انس با قرآن با حضور استاد احمد شحات احمد سيد از قاريان بين‌المللي كشور مصر روز جمعه در مسجد ولي عصر(عج) (باقرخان) شهرستان مهريز با حضور گسترده مردم مومن و روزه دار برگزار شد.

به گزارش ايرنا به مناسبت ماه مبارك رمضان ماه نزول قرآن و در سالروز شهادت مولاي متقيان حضرت علي (ع) محفل انس با قرآن كريم همزمان با نماز ظهر و عصر با حضور گسترده مردم ولايتمدار شهرستان مهريز برگزار شد.
در اين آيين معنوي، بعد از چندين برنامه همخواني و اجراي گروه تواشيح شهرستان مهريز استاد احمد شحات احمد سيد به قرائت آياتي از كلام الهي پرداخت.
رييس اوقاف و امور خيريه شهرستان مهريز گفت: اين مراسم معنوي در راستاي انس و الفت هرچه بيشتر با قرآن كريم در ماه صيام با همكاري دستگاه هاي فرهنگي و اجرايي و همچنين مردم بنحو باشكوهي برگزار شد .
حسين شجريان افزود: برگزاري محافل انس با قرآن در سطح مساجد مختلف شهرستان با حضور گسترده مردم و جوانان مومن و ولايتمدار همواره در اين شهر در سطح بسيار خوبي برگزار شده است .
وي تاكيد كرد: براي مقابله با تهديد نرم دشمنان بايد نسبت به برگزاري اينگونه محافل قرآني بيش از گذشته اقدام كرد كه بدون شك نقش اساسي در جذب جوانان و ترويج مفاهيم كلام وحي خواهد داشت .
شهرستان مهريز با 50 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري شهر يزد قرار دارد.
7541/ 6197