۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۰۲
کد خبر: 82130819
T T
۰ نفر
معرفي 383 واحد توليدي استان يزد به بانكها براي دريافت تسهيلات

يزد - ايرنا - رييس سازمان صنعت ، معدن و تجارت يزد گفت: 383 واحد توليدي و صنعتي استان براي دريافت تسهيلات به بانك هاي عامل معرفي شدند .

به گزارش ايرنا محمدرضا علمدار يزدي روز چهارشنبه در نشست كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان افزود: يكهزار و 109 واحد توليدي استان در سامانه بهين ياب سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ثبت نام كرده بودند كه اين تعداد واحد پس از بررسي شرايط در كميته ارزيابي انتخاب شدند.
به گفته وي در اين جلسه مصوب شد از طريق بانك هاي عامل استان به 169 واحد توليدي و صنعتي استان تا اشتغال 100 نفر كارگر، تسهيلات سرمايه ثابت و در گردش به مبلغ يك ميليارد و 625 ميليون و 500 هزار ريال پرداخت شود.
استانار يزد هم در اين نشست با دعوت از همه مديران و مسئولان دستگاههاي اجرايي استان براي حضور گسترده و باشكوه در روز جهاني قدس و حمايت از مردم مظلوم فلسطين اظهار داشت : شاهد همكاري خوب بانك هاي استان در رفع مشكلات واحدهاي توليدي در كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان هستيم كه اين همكاري و تعامل شايسته تقدير است .
سيد محمد ميرمحمدي تصريح كرد: لازم است در معرفي واحدهاي صنعتي و توليدي داراي مشكل به بانكها از سوي كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان شاهد سرعت عمل بيشتري باشيم و اين موانع بايد تنها از طريق مجراهاي قانوني رفع و حل شود .
بررسي مشكلات تعدادي از واحدهاي صنعتي و توليدي استان و تسهيلات رونق توليد از دستوركار نشست كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان بود .
6197