حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس، لبيك به نداي رهبري است

سمنان- ايرنا- فرماندار سمنان با بيان اين كه حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس لبيك به نداي رهبري است، افزود: اين راهپيمايي منسجم نشان داد مسلمانان با غيرت و حامي مردم مظلوم فلسطين هستند كه تا تابوي رژيم اشغالگر قدس به راهشان ادامه دهند.

سيدعباس دانايي روز جمعه در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس در گفت و گو با ايرنا افزود: مردم ايران مطيع امر رهبر هستند و با اطاعت از سخنان ايشان در راهپيمايي امروز شركت كردند و به طور يقين اين حضور بسيار گسترده ، ارزشمند بوده و در دنيا منكعس خواهد شد.
وي اظهار كرد: همه مردم امروز نشان دادند كه يكپارچه و منسجم براي تحقق حقوق مردم مظلوم فلسطين به ميدان آمدند و همه مسلمانان آزاده دنيا از سني تا شيعه به دنبال تحقق حق مردم فلسطين و همه مظلومان و مورد ستم واقع شده دنيا هستند.
دانايي خاطرنشان كرد : مردم سمنان در راهپيمايي روز قدس ، حضور بسيار باشكوه و مقتدري داشتند و حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين نشان دادند.
وي با بيان اين كه روز قدس را امام خميني (ره) مانند روز قدر دانسته اند، افزود: اين روز بسيار تعيين كننده است و مردم بايد حضور چشمگيرشان برادري و همدلي خود را با مردم فلسطين اعلام كردند.
فرماندار شهرستان سمنان گفت: حضور يكپارچه مردم مشت محكمي است بر دهان استكبار جهاني و همه كساني كه در دنيا به دنبال ظلم ستيزي هستند.
دانايي تصريح كرد : حضور فرد به فرد مردم پشتوانه اي براي مردم مظلوم فلسطين است و استكبار جهاني بايد بداند مردم ايران حامي مردم فلسطين است.
وي اظهاراميدواري كرد كه روزي فرا برسد كه ريشه ظلم و ستم در دنيا ريشه كن شود.
امام خميني (ره) در سال 1358 آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را به عنوان روز قدس برگزيد تا مسلمانان جهان، هبستگي خود براي دفاع از ملت مظلوم فلسطين و حقوق قانوني آن ها، به صورت راهپيمايي به نمايش بگذارند.
راهپيمايي روز جهاني قدس در 24 نقطه استان سمنان برگزار شد.
7342/6026/