۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸
کد خبر: 82133698
T T
۰ نفر
جشنواره تجليل از خبرنگاران و رسانه هاي برتر حوزه ايثار و شهادت برگزار مي شود

اصفهان - ايرنا - دومين جشنواره تجليل از خبرنگاران و رسانه هاي برتر حوزه ايثار و شهادت 18مرداد ماه برگزار مي شود.

به گزارش روز شنبه ايرنا، اين جشنواره به همت سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان و با هدف تقويت فرهنگ ايثار و شهادت و تحقق پيشرفت هاي چشمگير در عرصه ترويج اين فرهنگ والا، با همراهي، همفكري و نقدهاي سازنده رسانه ها براي تنوير افكار عمومي و همچنين اصلاح برنامه ها برگزار مي شود.
مركز روابط عمومي و اطلاع رساني بنياد شهيد و امور ايثارگران به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاشهاي بي شائبه اصحاب رسانه و نيز شناسايي نقاط قوت و ضعف فعاليت هاي خبري اين جشنواره را در دو بخش سراسري و استاني برگزار مي كند.
اهداف جشنواره، زمينه سازي براي تقويت روند هم انديشي و همكاري فعالان رسانه اي و بنياد شهيد و امور ايثارگران، تبادل تجربيات و تلاش مشترك براي رفع موانع، توسعه همكاري و تقويت تعاملات دو سويه موثر براي دستيابي به يك گفتمان رسانه اي عميق، بازشناسي، معرفي و تقدير از موفق ترين فعالان اين حوزه و شناسايي، معرفي و الگوسازي از بهترين مصاديق فعاليت خلاق، مبتكرانه، موفق، پرمخاطب، پرمحتوا، جذاب و ماندگار در عرصه فعاليت هاي رسانه اي مرتبط با ايثار و شهادت است.
اين جشنواره در پنج بخش شامل خبرگزاري ها،پايگاه هاي اطلاع رساني و خبري، مطبوعات
سيما و صداي جمهوري اسلامي ايران و در قالب شش موضوع خبر، گزارش خبري مكتوب، مصاحبه، مقاله و يادداشت، عكس خبري و برنامه توليدي در صدا يا سيما برگزار مي شود.
تمامي خبرنگاران و اصحاب رسانه كه در سال 1394 در خصوص فعاليت هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران و حوزه ايثار و شهادت فعاليت كرده باشند مي توانند در اين جشنواره حضور يابند.
ثبت نام در اين جشنواره به صورت اينترنتي بوده و شركت كنندگان مي توانند با مراجعه به لينك جشنواره به آدرس jashnvareh.hayat.ir/jashnvarehثبت نام نمايند
آخرين مهلت دريافت آثار و تكميل فرم ثبت نام در جشنواره 26 تير ماه سالجاري است.
ت/6994