۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷
کد خبر: 82133941
T T
۰ نفر
زمينه حضور بخش خصوصي در پروژه هاي عمران شهري ديواندره فراهم شود

سنندج- ايرنا- معاون هماهنگي امور عمراني استاندار كردستان گفت: شورا و شهرداري ديواندره بايد شرايط ورود بخش خصوصي و جلب مشاركت سرمايه گذاران در اجراي پروژه هاي عمراني و بسته هاي سرمايه گذاري را فراهم كنند.

به گزارش ايرنا امير قادري روز شنبه در جريان ديدار با اعضاي شوراي اسلامي شهر ديواندره بر لزوم برقراري تعامل بيشتر ميان سيستم شهرداري و شوراي اسلامي اين شهر با دستگاه هاي اجرايي تأكيد كرد.
وي گفت: در ذهنيت كلي مديران دستگاه ها، بايد شوراباوري وجود داشته باشد و آنها از اهداف و برنامه هاي شوراي اسلامي شهر در راستاي توسعه شهرها پشتيباني كنند.
او با اشاره به اقدامات مناسب انجام شده توسط شوراي اسلامي و شهرداري ديواندره در زمينه برگزاري جشنواره هاي فرهنگي، كمك به تأليف كتاب و ايجاد و احداث ميادين جديد خاطرنشان كرد: اين موضوع زمينه تغييرات كالبدي در شهر ديواندره و فراهم آوردن بستر ارتقا و توسعه را به همراه داشته است.
معاون استاندار كردستان با اشاره به پروژه هاي عمراني انجام شده و كلنگ زني شده در ديواندره، خواستار اطلاع رساني و انعكاس خدمات و اقدامات دولت در اين زمينه شد.
وي با اشاره به ركود حاكم بر حوزه ساخت و ساز اظهار كرد: براي عبور از اين مرحله بايد شرايط ورود بخش خصوصي و جلب مشاركت سرمايه گذاران در اجراي پروژه هاي عمراني و بسته هاي سرمايه گذاري فراهم شود.
در جريان سفر معاون عمراني استاندار كردستان به شهرستان ديوانده به صورت همزمان سه مدرسه خيرساز در اين شهرستان كلنگ‌زني شد.
از ديگر طرح هاي افتتاح شده در اين سفر، ميدان 'دايك' شهر ديواندره در محوطه ‌اي به متراژ 5 هزار و 100 متر و هسته مركزي 454 متر با هدف تمركززدايي از هسته مركزي شهر بود.
افتتاح بزرگترين شهربازي سرپوشيده غرب كشور با سرمايه گذاري بخش خصوصي و شهرداري در ديواندره و كلنگ زني خيابان 24 متري حد فاصل ميدان امام(ره) تا خيابان 24 متري ديواندره نيز از ديگر نتايج اين سفر به شمار مي رود.
همچنين در اين سفر با حضور معاون عمراني استاندار كردستان، كلنگ احداث تصفيه خانه فاضلاب ديواندره در زميني به مساحت 4.25 هكتار به زمين زده شد و قرار است اين پروژه طي 2 سال آماده افتتاح شود.
1904