۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۵۹
کد خبر: 82157536
T T
۰ نفر
تاكيد فرمانده قرارگاه خاتم الانبياء بر تسريع در اجراي پروژه ميدان آزادي

كرمان - ايرنا - فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء (ص) گفت: با توجه به مشكلات ايجاد شده براي كسبه ميدان آزادي، تسريع در اجراي اين پروژه مورد تاكيد قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومي استانداري كرمان سردار عبادالله عبدالهي عصر چهارشنبه در حاشيه بازديد از روند اجراي پروژه هاي شهري كرمان افزود: ميدان آزادي محلي براي كسب و كار مردم است كه در حال حاضر بخش هاي زيادي از آن به منظور اجراي پروژه، تخريب شده و بايد در اسرع وقت به اتمام رسد.
وي با اشاره به اينكه مردم كرمان و كسبه ميدان آزادي همراهي خوبي براي اجراي اين پروژه داشته اند ادامه داد: استاندار كرمان نيز همراهي و همكاري خوبي با مجموعه قرارگاه خاتم الانبياء به منظور تكميل اين طرح دارند.
وي عنوان كرد: هرچند پروژه ميدان آزادي از برنامه زمان بندي جلوتر است اما تاكيد داريم اين پروژه در سريع ترين زمان ممكن اجرا شود.
فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء گفت: اين پروژه در حال حاضر بين 35 تا 40 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.
سردار عبدالهي ادامه داد: در صورت حل مسائل مالي مربوطه، روند اجراي اين پروژه نيز تسريع مي شود.
وي در ادامه سخنان خود گفت: در بازديد روز جاري از شهرستان رودبارجنوب متوجه شديم كه مردم اين منطقه مردمي بسيار عزيز و ارجمند و از نظر مالي و اقتصادي، محروم هستند.
وي افزود: ظرفيت هاي بسيار خوبي در اين منطقه از جمله در بخش كشاورزي وجود دارد كه با استفاده از آنها مي توان وضعيت اقتصادي مردم اين منطقه را ارتقا بخشيد.
عبدالهي بيان كرد: براساس تفاهم نامه اي با استاندار كرمان قرار شد ظرفيت هايي براي ايجاد اشتغال مردم اين منطقه ايجاد شود كه در راس آنها اشتغالزايي در حوزه كشاورزي است.
وي گفت: در گام نخست 600 هكتار زمين و تعدادي چاه در نظر گرفته شده تا با استفاده از آنها براي مردم اين منطقه اشتغالزايي در حوزه كشاورزي محقق شود.
وي تصريح كرد: در گام هاي بعدي براساس نظر گروه هاي تحقيق، برنامه توسعه رودبار جنوب پيش خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومي استانداري كرمان، در سفر استاندار كرمان و فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم الابياء (ص) به روستاي تكل حسن شهرستان رودبار جنوب، تفاهم نامه اي در قالب طرح احرار شامل واگذاري 10 حلقه چاه و 600 هكتار زمين، بين استانداري كرمان و اين قرارگاه منعقد شد.
فرمانده قرارگاه خاتم الانبياء پس از بازديد از پروژه هاي شهري كرمان، اين استان را به مقصد تهران ترك كرد.
7440/3028