۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳
کد خبر: 82162834
T T
۰ نفر
كازرون و لارستان به ‌عنوان نمايندگان فارس به ليگ دسته يك و دو هندبال كشور معرفي مي‌شوند

شيراز- ايرنا- دبير هيئت هندبال استان فارس گفت: تيم‌هاي كازرون و لارستان به ‌عنوان نمايندگان استان فارس به رقابت هاي ليگ دسته يك و دو كشور معرفي مي‌شوند.

عبدالصاحب نيكويي در حاشيه اختتاميه رقابت‌هاي هندبال قهرماني بزرگسالان مردان فارس در لارستان در گفت‌ وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: بعد از حدود ۱۰ سال وقفه مسابقات بزرگسالان در استان فارس، امسال به ميزباني خوب لارستان برگزار شد.
وي بيان كرد: هفت تيم در اين دوره از مسابقات حضور داشتند كه در نهايت تيم‌هاي كازرون و لارستان مقام‌هاي اول و دوم را كسب كردند وجواز شركت در پيكارهاي ليگ دسته يك و دو كشور را بدست آوردند.
دبير هيئت هندبال استان فارس بابيان اينكه كيفيت اين دوره از مسابقات خوب بود گفت: رقابت هاي اين دوره به ميزباني باشگاه شهيد چمران لارستان و هيئت هندبال لارستان برگزار شد.
نيكويي بيان كرد: به دليل مشكلات مالي شهرستان هاي شركت كننده و با توجه به درخواست مربيان و سرپرستان تيم ها، مجبور شديم بازي‌ها را به صورت فشرده و در دو نوبت صبح و عصر در مدت سه روز برگزار كنيم.
وي در پاسخ به اينكه استقبال شهرستان‌هاي استان فارس از اين رقابت‌ها چگونه بود گفت: در استان ۱۲ شهرستان فعال داريم كه بيش از ۵۰ درصد در اين دوره از مسابقات شركت كردند كه اين امر نشان از استقبال خوب شهرستان‌ها است.
رقابت هاي هندبال قهرماني بزرگسالان مردان استان فارس با شركت هفت تيم از شهرستان هاي فراشبند، جهرم، شيراز، كازرون، فسا، پاسارگاد و لارستان از جمعه گذشته در دو گروه به صورت دوره اي به ميزباني شهرستان لار برگزار شد و يكشنبه پايان يافت.
7371/ 1876