۷ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۴۲
کد خبر: 82168050
T T
۰ نفر
همسران 'جانبازان بصیر' زینب گونه در كنار آنان ایستاده اند

شهرری ـ ایرنا ـ معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: همسران جانبازان بصیر(روشن دل) با تمام مشكلات و محدودیت هایی كه نگهداری این جانبازان ایجاد می كند با از خود گذشتگی و زینب گونه در كنار آنان ایستاده اند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام شفیع پور صدری عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل از همسران جانبازان بصیر شهرستان ری با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینكه همسران جانبازان به معنی واقعی كلمه ایثارگرند گفت: همسران جانبازان بصیر در ثواب و اجر اخروی ایثار، مقاومت، فداكاری و جهاد در راه خدای جانبازان شریك هستند.
وی با اشاره به آیات قرآن كریم ادامه داد: كسانی در راه خدا صبر و بردباری پیشه كنند، خداوند پاداش آنان را در آخرت بی حساب عطا می كند.
صدری با بیان اینكه شهدا، جانبازان و ایثارگران در راه خدا و پیروزی اسلام قیام كرده اند خاطر نشان كرد: جانبازان بخاطر مجاهدت و ایثار در راه خدا و كشور هم در این دنیا و هم در آن دنیا عزیز هستند و پاداش كار بزرگ این عزیزان با پول و مسائل دنیوی قابل جبران نیست.
وی عنوان داشت: جانبازان بصیر درست است كه چشم ظاهری خود از دست داده اند ولی خداوند چشم دل و قلب این عزیزان را روشن و درخشان تر از گذشته كرده است و این عزیزان با چشم دل خود خداوند را می بینند و درك می كنند چرا كه نمی توان با چشم مادی قدرت و بزرگی خداوند را دید و لمس كرد.
صدری با بیان اینكه یكی از درب های بهشت به نام مجاهدین فی سبیل الله است اضافه كرد: شهدا به خاطر شهادتشان و جانبازان و ایثارگران به خاطر مجاهدت و ایثارشان در راه خدا از این درب وارد بهشت می شوند.
مراسم تجلیل از همسران جانبازان بصیر(روشن دل) شهرستان ری عصر پنجشنبه با حضور صدری معاون فرهنگی بنیاد شهید شهرستان های استان تهران، نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در سپاه ناحیه عبدالعظیم(ع) برگزار شد.
در آخر این مراسم از همسران جانبازان بصیر(روشن دل) با اهدا لوح سپاس تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
3218 / 6139
۰ نفر