۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۸
کد خبر: 82171458
T T
۰ نفر
دو حادثه رانندگي در جاده اردستان و زيار 2 كشته و 5 مصدوم برجا گذاشت

اصفهان- ايرنا- وقوع دو تصادف رانندگي در جاده هاي مهاباد به اردستان و زيار به محمدآباد در روز دوشنبه، دو كشته و پنج مصدوم برجا گذاشت.

مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: ساعت 9 و 55 دقيقه امروز در جاده ترانزيت مهاباد به اردستان(پنج كيلومتري اردستان) يك دستگاه خودروي پرايد واژگون شد كه پس از اعلام به اورژانس 115، واحدهاي امدادي به محل حادثه اعزام شدند.
دكتر غفور راستين با بيان اينكه در اين حادثه خانم راننده 35 ساله و آقايي 60 ساله جان خود را از دست دادند، افزود: در اين حادثه دو آقاي 60 و 15 ساله و يك دختر پنج ساله نيز دچار مصدوميت و پس از دريافت خدمات درماني اوليه توسط واحدهاي امدادي به بيمارستان شهيد بهشتي اردستان منتقل شدند.
وي همچنين با اشاره به وقوع حادثه ديگري كه ساعت 8 و 48 دقيقه امروز در جاده زيار- محمدآباد رخ داد، گفت: در اين حادثه يك دستگاه وانت بار واژگون و دو نفر مصدوم شدند كه بدليل وخامت حال يكي از آنها توسط اورژانس هوايي به بيمارستان الزهرا(س) اصفهان انتقال يافتند.
وي تصريح كرد: يكي از مصدومان كه جواني 23 ساله بود هنگام انتقال به بيمارستان، دچار ايست قلبي- تنفسي شد كه توسط تكنسين هاي اورژانس هوايي، احياء و با علائم حياتي به بيمارستان الزهرا(س) تحويل شد.
شهر زيار در كيلومتر 25 جاده اصفهان - ورزنه قرار گرفته است.
اردستان در 118 كيلومتري شمال شرقي شهر اصفهان و در مسير كاشان به سمت نايين و يزد قرار دارد.
ت/6027/7135