۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۵۰
کد خبر: 82188233
T T
۰ نفر
اسلام دين رافت بوده و همه را به مهرباني و بخشش دعوت مي كند

سنندج- ايرنا- نماينده ولي فقيه در كردستان گفت: دين اسلام دين رافت و مهرباني است و اسلام همه را به مهرباني و بخشش دعوت مي كند.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني دفتر نماينده ولي فقيه در كردستان، آيت‌الله سيدمحمد حسيني‌شاهرودي روز يكشنبه در مراسم جشن گلريزان در بازداشتگاه موقت سنندج كه به منظور آزادسازي زندانيان جرايم غير عمد در استان برگزار شد افزود: اسلام دين رافت و مهرباني بوده و در اين خصوص توصيه هاي فراواني دارد كه اگر فريضه امر به معروف و نهي از منكر در مرحله اول درست انجام شود، بسياري از مشكلات عمده حل مي شود.
او ضمن تبريك دهه مبارك كرامت و ميلاد امام رضا(ع) اظهار كرد: از همه كساني كه در برگزاري اين مراسم در چنين روز مباركي، كه زمينه آزادسازي چندين نفر از زندانيان جرايم غيرعمد را فراهم شده است تشكر مي كنيم.
نماينده ولي فقيه در كردستان افزود: از اينكه در روز ميلاد امام مهرباني ها با مساعدت جمعي از خيرين استان، زمينه آزادسازي تعدادي از زندانيان جرايم غيرعمد فراهم شده است بسيار خوشحاليم زيرا عنايت ائمه اطهار مي تواند گره گشاي همه مشكلات باشد.
وي گفت: استان كردستان يك استان فرهنگي است و سابقه فرهنگي و ديني ديرينه اي دارد و انتظار مي رود كه خيرين استان در زمينه آزادي زندانيان جرايم غيرعمد عنايت بيشتري داشته باشند.
آيت الله حسيني شاهرودي افزود: اگر افراد جامعه نصيحت پذير باشند و بزرگان هر طايفه اي با نيت خير و در پي اصلاح و راهنمايي افراد فاميل قدم بردارند شاهد كاهش بسياري از مشكلات و گرفتاري ها در جامعه هستيم.
وي اظهار كرد: مبناي عدالت در جامعه اين است كه هر چيز در جاي خود قرار گيرد و آزادي زندانيان جرايم غير عمد كار ارزشمند و خداپسندانه اي است.
نماينده ولي فقيه در كردستان گفت: صله رحم يكي از توصيه هاي مهم فرهنگ اسلامي براي استحكام ارتباطات خانوادگي در بين اعضاي جامعه است كه اگر شخصي از نزديكان دچار مشكلي شد همه اعضاي فاميل دست در دست هم براي حل مشكل تلاش كنند.
وي اضافه كرد: طبق آگاهي هاي بنده و گزارش هاي مكرري كه دريافت كرده ام مطلع هستم كه تلاش هاي فراواني در زمينه هاي فرهنگي و قرآني به منظور اصلاح و تزكيه معنوي در زندان انجام مي شود.
آيين آزادسازي اين 12 زنداني جرايم غيرعمد كردستان با حضور آيت الله سيدمحمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان كردستان، ماموستا ملا عبدالرحمان خدايي امام جمعه سنندج و جمعي از مسئولان اجرايي كردستان در سالن بازداشتگاه موقت سنندج برگزار شد.
3020/1904
۰ نفر