۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۵۷
کد خبر: 82189284
T T
۰ نفر

خراسان رضوي ظرفيت مناسب در رشته هندبال دارد

۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۵۷
کد خبر: 82189284
خراسان رضوي ظرفيت مناسب در رشته هندبال دارد

مشهد- ايرنا- مدير كل ورزش و جوانان خراسان رضوي گفت: رشته هندبال در اين استان به دليل سابقه درخشان مي تواند در دوره جديد افتخارات خود را تكرار كند.

به گزارش ايرنا، كوروش صبوريان روز دوشنبه در مجمع انتخاب رئيس هيات هندبال خراسان رضوي افزود: هندبال يكي از رشته ‌هاي مهم استان در گذشته بوده و علاقه مندان بسيار به خود جذب كرده است.
وي برگزاري مسابقات در رده هاي مختلف سني را ضروري دانست و اظهار كرد: بايد مديريت جديد به صورت ويژه به موضوع استعداديابي با تكيه بر حمايت از شهرستان ها توجه كند.
وي گفت: يكي از مشكلاتي كه در طول سال هاي گذشته براي هندبال اين استان به وجود آمده به دليل عدم ثبات مديريت در فدراسيون و عدم همدلي مناسب در خراسان رضوي بوده است.
صبوريان افزود: رشته هندبال در خراسان رضوي به رغم مشكلات فراوان توانسته رتبه‌ هاي برتر كشور را در سال ‌هاي اخير كسب كند.
وي خاطر نشان كرد: در همين راستا بايد مسابقات ليگ استاني هندبال راه اندازي شود تا شور و نشاط دوباره براي علاقه مندان به اين رشته ورزشي ايجاد شود.
مدير كل ورزش و جوانان خراسان رضوي گفت: اميدواريم مجموعه جديد هيات هندبال بر اساس شايسته سالاري از همه اعضاي خانواده هندبال استان استفاه كند.
در اين مجمع انتخابي كه ابولحسن مهدوي رئيس فدراسيون هندبال كشور به دليل كسالت در آن حضور نداشت و رياست آن به كوروش صبوريان مديركل ورزش و جوانان خراسان رضوي تنفيذ شده بود، جواد زارعي و آزاد صفاري به عنوان نامزد حضور داشتند كه آزاد صفاري به نفع جواد زارعي انصراف داد.
پس از اخذ راي از اعضاي مجمع، جواد زارعي با كسب تمام 16 راي ماخوذه، مدت چهار سال به عنوان رئيس هيات هندبال خراسان رضوي انتخاب شد.
7498/ 6053