۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۳
کد خبر: 82189370
T T
۰ نفر

خانواده هاي شاهد و آزادگان اشكذر تجليل شدند

۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۳
کد خبر: 82189370
خانواده هاي شاهد و آزادگان اشكذر تجليل شدند

يزد - ايرنا - در آستانه سالروز ورود آزادگان به كشور ، جمعي از خانواده هاي شهدا و آزادگان شهرستان اشكذر تجليل شدند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي بنياد شهيد و امور ايثارگران يزد در اين مراسم مدير كل بنياد شهيد استان گفت: اقتدار و عظمت ايران اسلامي مرهون ايثار شهدا و ايثارگران است.
احمد ابراهيمي ، اقتدار و عظمت ايران اسلامي را مرهون ايثار و از خود گذشتگي شهدا، جانبازان و آزادگان و صبر و پايداري خانواده هاي صبور آنان دانست.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان با گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام از صبر و استقامت خانواده هاي آنان به نيكي ياد كرد.
ابراهيمي گفت: داغ فرزند بسيار سخت است و به هيچ شكل جبران پذير نيست بنابراين خانواده هاي شهدا و ايثارگران با ايمان به خداوند متعال و اعتقاد راسخ به هدف مقدس شهدا كه نشات گرفته از دين مبين اسلام است، اين داغ را تحمل مي كنند.
در اين ديدارها كه مديركل بنياد شهيد و امورايثارگران و فرماندار اشكذر نيز حضور داشتند در قالب 12گروه متشكل از كاركنان بنياد، سپاه الغدير و مسئولان دستگاه هاي اجرايي شهرستان از 50 خانواده شهداي گرانقدر و آزادگان سرافراز اين شهرستان تقدير شد.
اين ديدارها با رويكرد حل مسئله برنامه ريزي شده و طي آن مسئولان با حضور در بيت شهدا و ايثارگران ضمن بررسي مسائل و مشكلات خانواده ها در جهت حل آن بر مي آيند.
اشكذر در 20 كيلومتري يزد قرار دارد.
7536/6197