معاون استاندار یزد: فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در مقابل هجمه دشمن مصون می‌کند

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر هجمه فرهنگی دشمن مصون می سازد، اهتمام بیشتر دستگاه های فرهنگی در این زمینه ضروری است.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر عزیزی سه‌شنبه شب در اجلاسیه بزرگداشت شهدای استان با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام راحل (ره) افزود: وظیفه ما در برابر شهدا و خانواده‌های آنها سنگین است چرا که به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، خانواده شهدا چشم و چراغ کشورند.

وی از انجام برنامه های مختلف فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که توسط بخش های مختلف در سطح استان یزد تاکنون صورت گرفته قدردانی کرد و تداوم آن را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید روز به روز به تلاش در این حوزه مهم افزوده شود.

در این مراسم از نماهنگ "سرزمین آرزوها" با موضوع شهدا به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد و به تهیه کنندگی سبحان زارع، آهنگ‌سازی محسن آرمان و شعر عالیه مهرابی که توسط گروه سرود خورشید تابان اجرا شده است، رونمایی شد.

تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت و برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر از دیگر بخش‌های برگزاری این آیین معنوی بود.

استان یزد یا یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha