۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۴۳
کد خبر: 82197326
T T
۰ نفر

آتش سوزي پاساژ حامي سنندج خسارت جاني و مالي نداشت

۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۴۳
کد خبر: 82197326
آتش سوزي پاساژ حامي سنندج خسارت جاني و مالي نداشت

سنندج- ايرنا- مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري سنندج با تاييد آتش سوزي شامگاه يكشنبه پاساژ حامي سنندج گفت: آتش سوزي دراين پاساژ مهار شد و هيچگونه خسارت جاني و مالي نداشت.

رامين اسدنژاد در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: پاساژ حامي واقع در ميدان انقلاب سنندج شامگاه يكشنبه دچار آتش سوزي شد كه با حضور به موقع آتش نشانان ضمن مهار آتش سوزي عمليات ايمن سازي هم انجام شد.
به گفته او با اطلاع يافتن ماموران آتش نشاني دو دستگاه از خودروهاي آتش نشاني از ايستگاه شماره يك اين سازمان به محل حادثه اعزام شدند و كار اطفاي حريق را آغاز كردند.
وي در خصوص علت آتش سوزي گفت: به علت اتصال چند فيوز برق در داخل موتورخانه اين پاساژ آتش سوزي به وقوع پيوست كه حضور به موقع آتش نشانان مانع از بروز حادثه شد.
اسدنژاد افزود: نيروهاي آتش نشاني ضمن مهار آتش عمليات ايمن سازي را در داخل موتورخانه اين پاساژ انجام دادند.
مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري سنندج اعلام كرد: با توجه به ترافيك شديد در هسته مركزي شهر و با هدف امداد رساني سريع در مواقع حادثه هر روز يك دستگاه خودرو آتش نشاني در ميدان انقلاب مستقر مي شود.
پاساژ حامي سنندج مركز عرضه پوشاك و يكي از مراكز اصلي خريد در شهر سنندج است كه در هسته مركزي شهر و در ميدان انقلاب واقع شده است.
3033/1904**1565
۰ نفر