به گزارش ايرنا، محمدصادق پورمهدي روز دوشنبه در بازديد از مركز پاسخگويي به شكايات و درخواستهاي مردمي 'سامانه تلفني 111' افزود: رسيدگي به مشكلات مردم كار بسيار ارزشمند و خداپسندي است كه مديران اجرايي استان بايد از اين ابزار در جهت ارتباط بيواسطه با مردم و آگاهي از مشكلات آنان استفاده كنند.
وي با تاكيد بر اينكه مديران نبايد از اين فرصت غافل شوند، ادامه داد: ارتباط با مردم و آگاهي از مسايل و مشكلات آنان، مسئولان را در تصميمگيري و برنامهريزي كمك ميكند .
مديركل دفتر بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري آذربايجان شرقي نيز در اين بازديد گفت: سامانه تلفني 111 يكي از مجاري شبكه يكپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است كه همه مردم ميتوانند پيشنهادها، انتقادها، شكايتها و درخواستهاي خود از دستگاههاي دولتي را با آن مطرح كنند.
يدالله قاريزاده افزود: در زمان حاضر بيش از 100 دستگاه دولتي و 20 فرمانداري در استان به اين سامانه متصل هستند و تماسهاي ارجاعي از سوي مركز پاسخگويي به شكايات و درخواستهاي مردمي را به صورت آنلاين مشاهده و پيگيري ميكنند.
وي ادامه داد: شهروندان در تمام نقاط استان ميتوانند از طريق تماس با شماره 111 مسايل و مشكلات خود را با كارشناسان اين سامانه مطرح و پس از اخذ كد پيگيري، در مدت 10 روز تا دو هفته پاسخ درخواستهاي خود را دريافت كنند.
قاري زاده اظهاركرد: براي نظمدهي به انبوه تماسهاي مردمي، ذكر كد ملي و مشخصات فردي براي تماسگيرندگان الزامي است.
وي افزود: تماسهاي مردمي با سامانه 111در ساعت اداري به صورت مستقيم توسط كارشناسان سامد پاسخ داده شده و در ساعت غيراداري از طريق ضبط مكالمه، امكان پيگيري تماسها براي مردم فراهم ميشود.
6120/3071/518
تبريز- ايرنا- معاون عمراني استاندار آذربايجان شرقي با تاكيد بر ضرورت ديدارهاي مردمي مسئولان، گفت: مديران دولت از فرصت ارتباط با مردم غفلت نكنند.