۱ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۰۲
کد خبر: 82198612
T T
۰ نفر
استاندار یزد: هفته دولت، فرصت حركت های نو و ابتكارهای تازه است

یزد - ایرنا - استاندار یزد در پیامی به مناسبت هفته دولت، یادآور شد: هفته دولت فرصتی برای حركت‌های نو و ابتكارهای تازه است و پیام آن تجدید خاطره ها و پیمان‌هاست.

به گزارش ایرنا سید محمد میرمحمدی در این پیام كه روز دوشنبه صادر شد آورده: شهادت شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر كه هفته پرفیض دولت برخاسته از آن است و برگ و بار این بهار سراسر خدمت و احسان و نیكی و حاصل آن آبادانی، شكوفایی و توسعه و پیشرفت این مرز و بوم اسلامی است.
استاندار یزد خاطر نشان كرد: دوم شهریور آغازین روز هفته دولت است، هفته ای كه پیام آن تجدید خاطره ها و پیمان‌هاست و هدف آن نكوداشت اخلاص، خدمت و خدا محوری و پاسداشت ارزشهای الهی و آرمان های شهیدان و امام شهیدان است.
میرمحمدی گفت: هفته دولت فرصتی برای تفكر، اندیشه و حركت به سوی دلدادگی و صفا، مردم‌داری و خلوص، همدلی و همزبانی است.
استاندار یزد تصریح كرد: هفته ای كه خدمتگزاران، اسوه های خدمت و تلاش را بشناسند و دولتمردان پاكباز را سرمشق خدمات و برنامه‌های خویش قرار دهند و تحول فرهنگی و معنوی را تقویت و ایثار و فداكاری و وفای به عهد را بر فضای جامعه حاكم سازند.
میرمحمدی گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و همه شهیدان اسلام، از تلاش ها و خدمات خالصانه همه مدیران و مسئولان استان دارالعباده و همه فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران و مسئولان نهادهای مختلف استان و كاركنان دولت تقدیر و تشكر می‌كنم.
وی افزود: توفیق روزافزون و سلامتی و بهروزی همه آنها را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم و از مردم عزیز و قدرشناس استان كه در هفته دولت با همكاری و همراهی خود خدمتگزاران را دلگرم می كنند و انرژی می بخشند سپاسگزارم.
استاندار یزد گفت: امیدوارم هفته دولت فرصتی برای حركت های نو، ابتكارات تازه و تغییر سبك ها و رویه های اداری در راستای تسهیل امور مردم و حل و فصل مشكلات جامعه و درس آموزی از زندگی و اندیشه دولتمردانی چون شهید رجایی و شهید باهنر و قدردانی از همه آنهایی كه برای اصلاح امور مسلمانان می جوشند و می كوشند و دریغ نمی‌كنند باشد.
دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7536/ 6197