فرماندار بهاباد یزد: هفته دولت فرصت تبیین خدمات دولت به مردم است

یزد- ایرنا- فرماندار بهاباد یزد گفت: هفته دولت فرصت مناسب تحقق جهاد تبیین خدمات مختلف نظام و دولت به مردم و جوانان است .

به گزارش ایرنا، " علیرضا تیموری " روز شنبه به مناسبت هفته دولت در جمع مردم شهرستان افزود: ارائه گزارش خدمات دولت به مردم موجب امید و اعتماد به مسئولان اجرایی و دولت است.

وی با تبریک هفته دولت به اقدامات مهم انجام شده در امور مختلف فرهنگی، عمرانی و آموزشی در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: باید به نحو مناسب مردم و جوانان را در جریان امور قرار دهیم.

این مسئول بیان کرد: بیان خدمات مختلفی که در شهرستان با همراهی خود مردم انجام شده یک رسالت مهم توسط مدیران اجرایی است که باید ادامه داشته باشد.

تیموری با آرزوی توفیق برای خدمتگزاران و دولتمردان گفت: ما به عنوان خدمتگزاران به مردم در جهت احقاق حق و حقوق آنها و در راستای اجرای سیاست‌های دولت و حاکمیت قانونی عمل خواهیم کرد.

فرماندار بهاباد یزد: هفته دولت فرصت تبیین خدمات دولت به مردم است

فرماندار شهرستان بهاباد از همکاری آحاد مردم، امام جمعه، نماینده مجلس، استاندار، مدیران کل و کارکنان ادارات شهرستان در جهت پیشبرد امور شهرستان در این مدت تشکر کرد.

وی همچنین روز چهارم شهریور روز کارمند را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: هفته دولت به ویژه چهارم شهریور که به عنوان روز کارمند نامگذاری شده فرصت مطلوبی برای تشکر از کارکنان تلاشگر، صادق و گرانقدری است که همواره برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای مختلف فعالیت دارند.

مرکز شهرستان بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha