۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۲۶
کد خبر: 82199993
T T
۰ نفر

حضور ایران در نمایشگاه بین المللی خودرو روسیه

۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۲۶
کد خبر: 82199993
حضور ایران در نمایشگاه بین المللی خودرو روسیه

مسكو - ایرنا - هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو روسیه با حضور چندین كشور از جمله جمهوری اسلامی ایران در شهر مسكو برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه 12 روزه كه چهارشنبه (فردا) در مركز نمایشگاهی كروكاس اكسپو در پایتخت روسیه آغاز می شود، ده ها شركت از كشورهای مختلف از جمله مرسدس بنز آلمان، هیوندایی كره جنوبی،ایران خودرو، چندین شركت روسی از جمله لادا و آفتواز، چانگان، فاو، برلیانس و هایما از چین شركت دارند.
ایران خودرو با توجه به سابقه همكاری در تولید مشترك سمند در روسیه، صادرات به چند كشور همجوار و وجود فرصت استفاده دوباره از این مزیت در چارچوب توسعه روابط دو كشور در نمایشگاه امسال خودرو مسكو شركت كرده است.
در فضای 150 متر مربعی اختصاص یافته به ایران خودرو افزون بر امكان ارائه اطلاعات در باره فعالیت ها و توانمندی های این شركت به صورت حضوری، مكتوب و رایانه ای، خودروهای دنا، رانا و سورن توربو شارژ نیز به نمایش گذاشته می شود.
بنا به اعلام بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران، همچنین نمایشگاه خودرو مسكو و فرصت های انجام مذاكرات بین طرف های مختلف می تواند زمینه ای برای ارتقای همكاری های صنعت خودروسازی ایران با شركت های مختلف شركت كننده در نمایشگاه از جمله روسی و حضور دو باره در بازار روسیه باشد.
اروپام 391 ** 1516