۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰
کد خبر: 82205020
T T
۰ نفر
آتش سوزي در يك ساختمان مسكوني در سعادت آباد/نجات 20 نفر توسط آتش نشانان

تهران- ايرنا- سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از آتش سوزي در يك ساختمان مسكوني در 24 متري سعادت آباد خبر داد و گفت: اين حادثه تلفات جاني نداشت اما آتش نشانان 20 نفر از ساكنان محبوس شده در اين ساختمان را نجات دادند.

سيد جلال ملكي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ساعت 3 بامداد امروز حادثه آتش سوزي در يك ساختمان مسكوني در 24 متري سعادت آباد به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ايستگاه به همراه نردبان هيدروليكي، تشك نجات و خودروي تنفسي به محل حادثه اعزام شدند.
وي بيان كرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در طبقه اول يك ساختمان هشت طبقه 18 واحدي در قسمت سوناي خشك يك واحد 150 متري تبديل به انباري لوازم منزل و دچار آتش سوزي شده است.
ملكي با بيان اينكه آتش سوزي به اتاق خواب اين واحد مسكوني سرايت كرده بود خاطرنشان كرد: آتش در حال سرايت به ساير قسمت هاي اين واحد مسكوني بود كه آتش نشانان با استفاده از تجهيزات لازم آتش را مهار كردند.
وي با بيان اينكه دود زيادي طبقات ساختمان را فرا گرفته بود تاكيد كرد: گروه ديگري از آتش نشانان با استفاده از دستگاههاي تنفسي به طبقات رفته و 20 زن، مرد و كودك كه در شرايط ناايمن قرار داشتند را به وسيله نردبان هيدروليكي و راه پله ها به پشت بام اين ساختمان مسكوني هدايت كردند.
سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينكه در اين حادثه به فردي آسيب نرسيد گفت: در ساعت 5 بامداد امروز آتش نشانان پس از ايمن سازي لازم محل را ترك كردند و علت وقوع اين آتش سوزي در دست بررسي كارشناسان سازمان آتش نشاني قرار دارد.
تهرام/7243//1348
۰ نفر