۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۴۸
کد خبر: 82205406
T T
۰ نفر
20 پروژه برق رساني هفته دولت در كرمانشاه افتتاح مي شود

كرمانشاه- ايرنا- مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه، از بهره برداري 20 پروژه برق رساني به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه روز شنبه به نقل از عليمراد مرادي مجد اظهار كرد: طرح هاي اجرا شده در پنج محور برق رساني به مناطق شهري و روستايي، اصلاح و بهينه سازي شبكه هاي برق، توسعه و احداث، تامين روشنائي معابر در مناطق شهري و روستايي و برق رساني به مشتركين اختصاصي با اعتباري بالغ بر 45 ميليارد ريال مي باشد.
وي با بيان اينكه بهره برداري از پروژه هاي فوق نقش موثري در پايداري شبكه و توسعه خدمات رساني به مشتركان برق را دارد، عنوان كرد: در حوزه توسعه و احداث 15 پروژه، روشنايي معابر سه پروژه، اصلاح و بهينه شبكه 2 پروژه و برق رساني به هفت روستاي بدون برق به بهره برداري خواهد رسيد.
مرادي مجد همچنين از آغاز عمليات اجرايي 9 پروژه ديگر در بخش هاي برق رساني به روستاهاي بدون برق و توسعه و احداث با اعتباري بالغ بر 15 ميليارد ريال خبر داد و اظهار اميدواري كرد با اجراي پروژه هاي فوق رضايتمندي مشتركين برق استان كرمانشاه بيش از پيش افزايش يابد.
مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه در ادامه گزارشي از عملكرد شركت طي چهار ماه اول سال جاري را ارايه و اظهار كرد: در اين مدت 25 كيلومتر شبكه فشار متوسط، سه كيلومتر شبكه فشار ضعيف و پنج هزار و 200 مشترك جديد به مشتركان شركت اضافه شده است.
وي در پايان و با بيان اينكه تعداد مشتركان شركت توزيع برق استان كرمانشاه از مرز 715 هزار مشترك فراتر رفته، يادآور شد: استفاده از شيوه هاي جديد مديريت شبكه برق براي استمرار انرژي الكتريكي و افزايش قابليت اطمينان شبكه، اصلاح الگوي مصرف مشتركين و ارائه خدمات الكترونيكي به مشتركين از برنامه هاي مهم شركت در سال جاري مي باشد.
7458/8066