۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۱۳
کد خبر: 82207876
T T
۰ نفر
مجيد جلالي: توسعه علمي فوتبال در گرو تقويت مدارس پايه است

يزد - ايرنا - رئيس كانون مربيان فوتبال كشور گفت: توسعه علمي و عملي فوتبال در گرو تقويت مدارس فوتبال پايه و بهره گيري از دانش روز دنيا است.

به گزارش ايرنا، مجيد جلالي يكشنبه شب در مراسم اختتاميه آكادمي فوتبال شهرستان يزد افزود: پشتوانه سازي براي رشته فوتبال با راه اندازي مدارس فوتبال پايه و آكادمي ها شكل مي گيرد.
وي ادامه داد: هم اكنون در سطح كشور 14 آكادمي فوتبال در استان ها با بهره گيري از مربيان برجسته و مجرب و با حضور نونهالان فعاليت دارد و اين برنامه ها با استقبال خوب والدين مواجه شده است .
رئيس كانون مربيان فوتبال ايران ادامه داد: آكادمي فوتبال شهر يزد در بين كشور و در مقايسه با ساير آكادمي ها در انجام برنامه هاي علمي و عملي و آموزش اعضا موفق بوده است.
جلالي با بيان اينكه در استان يزد استعدادهاي خوبي در رشته فوتبال وجود دارد تصريح كرد: براي توسعه جدي فوتبال در اين استان بايد به آكادمي و راه اندازي مدارس فوتبال عنايت بيشتري صورت گيرد.
همچنين مدير كل ورزش و جوانان استان يزد در سخناني با تبريك هفته دولت از فعاليت هاي هيات فوتبال شهرستان يزد و برنامه هاي علمي آن در طول سال قدرداني كرد .
مسعود شريعتي گفت: براي موفقيت در هر امري بايد برنامه محور بود و با بكارگيري تمامي ظرفيت ها و جلب همكاري ها اقدام كرد وهيات فوتبال شهرستان يزد طبق برنامه كار مي كند .
در ادامه رئيس هيات فوتبال شهرستان يزد با با ارائه گزارش از فعاليت هاي آكادمي فوتبال در اين شهر از همكاري مربيان و خانواده ها با آكادمي و برنامه هاي آن قدرداني كرد.
حسن معيري گفت: آكادمي فوتبال يزد از 30 خردادماه تا هفتم شهريورماه امسال زير نظر مجيد جلالي و با همكاري مربيان مجرب با حضور افزون بر 50 نفر از رده سني 6تا 14 سال فعاليت كرده است .
وي ادامه داد: اين آكادمي بر اساس اهداف هيات فوتبال و بخصوص برنامه راهبردي فوتبال شهرستان يزد فعاليت كرده و ترم جديد فعاليت آن نيز از مهرماه آغاز مي شود .
در پايان اين مراسم به شركت كنندگان در دوره آكادمي فوتبال يزد گواهينامه ارائه شد .
7536/ 6014/