۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۲۲
کد خبر: 82209165
T T
۰ نفر
ساختمان جديد خانه احزاب ايران افتتاح شد

تهران- ايرنا- ساختمان جديد خانه احزاب ايران با حضور قائم مقام وزير كشور در امور سياسي، در تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، ساختمان جديد خانه احزاب ايران امروز -دوشنبه- در آخرين روز از هفته دولت در تهران و با حضور «محمدحسين مقيمي» معاون سياسي و قائم مقام وزير كشور در امور سياسي، محمدامين رضازاده مدير كل سياسي وزارت كشور، «قدرتعلي حشمتيان» رئيس و اعضاي هيات رئيسه خانه احزاب و جمعي از دبيران كل تشكل هاي سياسي و شماري از فعالان سياسي كشور افتتاح شد.
ساختمان جديد خانه احزاب، در تهران - خيابان وحدت اسلامي - چهارراه ابوسعيد - جنب مركز فعاليت هاي ديني شهرداري تهران قرار دارد.
قدرتعلي حشمتيان در ابتداي اين مراسم از وزارت كشور و شهرداري تهران تشكر و ابرازي اميدواري كرد خانه احزاب در تمام مراكز استان هاي كشور نيز داير شود.
وي با اشاره به انتخابات سال آينده گفت: اميدوارم ميز احزاب در ستاد انتخابات سال آينده نيز تشكيل شود.
رئيس خانه احزاب با بيان اينكه حفظ حرمت همه جناح ها در خانه احزاب واجب است تاكيد كرد: من به كسي اجازه نمي دهم كه به نهادهاي نظام و مديران دولت تدبير و اميد و اعضاي هيات رئيسه خانه احزاب از هر جناحي توهين شود.
همچنين همزمان با افتتاح خانه احزاب جلسه شوراي مركزي آن با حضور اعضا برگزار و روساي كميته هاي تخصصي گزارش فعاليت هاي خود را ارايه كردند.
مصطفي كواكبيان نماينده مردم تهران در مجلس دهم، در اين جلسه سابقه تحزب را مربوط به صدر اسلام دانست و افزود: افتتاح خانه احزاب در آخرين روز هفته دولت در دوره دولت تدبير و اميد را به فال نيك مي گيريم.
«محمد حسن غفوري فرد» رئيس قبلي خانه احزاب نيز در اين جلسه با اشاره به تلاش هاي چندسال اخير براي خانه دار شدن احزاب ابراز اميدواري كرد كه رييس جديد و اعضاي شوراي مركزي در رسيدن به اهداف خانه احزاب توفيق يابند.
وي از وزير كشور و مديران وزارتخانه نيز براي كمك به گسترش و فعاليت احزاب تشكر كرد.
غفوري فرد همچنين به احزاب توصيه كرد به دنبال حذف يكديگر نباشند و براي افزايش مشاركت مردم در انتخابات رياست جمهوري و شوراها در سال 96 تلاش ويژه كنند.
سيام**3070**3061**1449
۰ نفر