۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰
کد خبر: 82213291
T T
۰ نفر

پیكر مطهر 5 شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰
کد خبر: 82213291
پیكر مطهر 5 شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

قم - ایرنا - پیكر مطهر 5 شهید مدافع حرم، روز پنجشنبه با حضور مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم قم تشییع و به خاك سپرده شد.

به گزارش ایرنا، در مراسم تشییع پیكرهای مطهر مدافعان حرم، خانواده معظم شهدا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و پرسنل نیروهای مسلح استان قم، فضلا، طلبه ها و استادان حوزه علمیه، كسبه و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.
پیكرهای پاك این شهدا كه بتازگی در سوریه به دست تكفیری ها به شهادت رسیده اند، از مسیر خیابان امامزاده ابراهیم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد.
پیكرهای مطهر این شهدا پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی بانوی كرامت و اقامه نماز میت توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای خاكسپاری به قطعه 31 بهشت معصومه(س) انتقال داده شد.
مشایعت كنندگان پیكرهای این شهیدان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل، ضمن محكوم كردن جنایت های تكفیری ها در كشورهای منطقه به ویژه سوریه و عراق، از اقدام های تروریستی تكفیری ها اعلام انزجار كردند.
این شهدا از لشكر فاطمیون و تیپ زینبیون بودند كه در روزهای گذشته در نبرد با گروه تروریستی تكفیری داعش در كشور سوریه به شهادت رسیده اند.
7403 / 1175
۰ نفر