۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۰۹
کد خبر: 82230580
T T
۰ نفر
مدال آور مسابقات پارالمپیك ریو در میان استقبال مردم وارد دزفول شد

دزفول - ایرنا - علیرضا قلعه ناصری دارنده نشان نقره مسابقات پارالمپیك ریو در رشته پرتاب دیسك چهارشنبه شب در میان استقبال همشهریان خود وارد دزفول شد.

به گزارش ایرنا فرودگاه دزفول از عصر چهارشنبه شاهد حضور شهروندان و ورزش دوستانی بود كه برای استقبال از قهرمان پارالمپیك ریو گرد هم آمده بودند.
معاون فرماندار دزفول ، شهردار ، رئیس اداره بهزیستی و جمعی از كاركنان اداره ورزش و جوانان در كنار خانواده علیرضا قلعه ناصری از این پهلوان با تاج گل استقبال كردند.
دارنده مدال نقره پرتاب دیسك ریو در بدو ورود به فرودگاه دزفول ضمن تجلیل از حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولان مدال نقره خود را به مادر خود اهدا كرد.
وی همچنین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:با توجه به شركت ورزشكاران از كشورهای مختلف جهان سطح مسابقات پارالمپیك بسیار بالا بوده ضمن اینكه به دلیل سختگیری بسیار زیاد داوران كسب مدال نیز بسیار مشكل بود.
قلعه ناصری در این گفت و گو گله ای از كمبودها نكرد و گفت: همچنان به تمرینات خود در مجموعه ورزشی شهید مجدیان دزفول ادامه می دهم.
غلامرضا رحیمی دیگر ورزشكار دزفولی شركت كننده در مسابقات پارالمپیك ریو در رشته ریكرو موفق به كسب نشان طلای این مسابقات شد.
پانزدهمین دوره بازی های پارالمیپك 2016 ریو از 17 شهریورماه با شركت ورزشكاران 170 كشور جهان با شعار محرومیت، محدودیت نیست آغاز شده است.
بیش از چهار هزار و 500 ورزشكار معلول و كم توان جسمی و ذهنی در این دوره از بازی های پارالمپیك حضور دارند.
7278/6068