۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۲۰
کد خبر: 82231285
T T
۰ نفر
كارگاه بين‌المللي كاربرد نانومواد در پزشكي در تهران برگزار مي شود

تهران-ايرنا-كارگاه‌ بين‌المللي كاربرد نانومواد در پزشكي در روزهاي 12 تا 14 آبان‌ماه سال جاري در دانشگاه صنعتي شريف برگزار مي‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه گروه علمي ايرنا از ستاد ويژه توسعه فناوري رياست جمهوري، سومين دوره كارگاه‌هاي بين‌المللي كاربرد نانومواد در پزشكي (PAM) با هدف آشنا كردن اساتيد، پژوهشگران و دانشجويان رشته‌هاي پزشكي، مهندسي و علوم پايه با كاربردهاي روز نانومواد در پزشكي برگزار مي شود.
از ديگر اهداف برگزاري اين دوره ، بسترسازي به منظور همكاري مشترك رشته‌هاي فني و مهندسي با رشته‌هاي پزشكي، آشنايي علوم پزشكي با رويكرد مهندسي نانومواد، انتقال دانش و فناوري در حوزه پزشكي و نانو و درك ضرورت انتخاب درست زيست‌مواد با توجه به ويژگي‌هاي هدف مورد نظر است.
برپايه اين گزارش، ارتوپدي و دندانپزشكي، تشخيص و تصويربرداري، داروسازي و درمان، چاپ ارگان‌هاي مصنوعي، سلول‌هاي بنيادي، سميت نانومواد، پوست و زيبايي، استاندارد سازي و اخلاق در پزشكي از موضوعات مورد بحث در اين كارگاه است.
ستاد ويژه توسعه فناوري رياست جمهوري از محققان داخلي و خارجي فعال در حوزه‌هاي مرتبط با علوم نانو و پزشكي جهت ارائه دستاوردهاي جديد خود در اين كارگاه دعوت به عمل آورده است.
علاقه مندان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و ثبت‌نام به سايت ستاد ويژه توسعه فناوري نانو رياست جمهوري مراجعه كنند.
علمي**1023 **1446
۰ نفر