۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳
کد خبر: 82234159
T T
۰ نفر
نایسر از كمترین زیر ساخت های شهری برخوردار است

سنندج- ایرنا- شهردار سنندج گفت: نایسر دارای جمعیت و وسعت زیادی است اما از كمترین زیر ساخت های شهری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، منوچهر فخری روز یكشنبه در بازدید از نواحی منفصل نایسر و ننله سنندج افزود: متاسفانه امكانات شهرداری بسیار محدود و مشكلات و معضلات نواحی منفصل بسیار بیشتر از حد ممكن است.
وی گفت: در بازدیدهای صورت گرفته از نواحی منفصل شهری در اواخر سال گذشته و با تاكید اعضاء شورای شهر برنامه خاصی در جهت رفع مشكلات نواحی منفصل تدوین شد.
شهردار سنندج اظهار كرد: آسفالت معابر و محلات یكی از مهمترین مطالبات مردم در نواحی منفصل است كه با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان مهر سال جاری تمامی معابر منتهی به خیابان های اصلی نایسر آسفالت خواهد شد.
وی تاكید كرد: احداث سرای محله با هدف بررسی مشكلات نایسر و همچنین احداث فضای سبز و شهربازی از دیگر برنامه های شهرداری در سال آینده است.
فخری اظهار امیدواری كرد: با حمایت نمایندگان استان در مجلس و همكاری دستگاه های خدمات رسان و همچنین مشاركت و تعامل ساكنان نواحی منفصل بتوانیم مشكلات و معضلات اصلی نواحی منفصل نایسر را رفع كنیم.
سید مهدی فرشادان نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و كامیاران در مجلس شورای اسلامی روز یكشنبه به همراه منوچهر فخری شهردار سنندج و جمعی از اعضای شورای شهر از نواحی منفصل نایسر وننله بازدید كردند.
نایسر با مصوبه دولت دهم در سال 90 به ناحیه منفصل شهری تبدیل شد. بر اساس آمار حدود 74 هزار نفر جمعیت دارد كه معادل برخی از شهرستان های استان كردستان است. ناحیه منفصل شهری نایسر در 10 كیلومتری شهر سنندج قرار دارد.
7348/1904
خبرنگار: افسانه گلباغی/ دبیر: مسعود احمدی