۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۳۱
کد خبر: 82236986
T T
۰ نفر

اطعام 110 هزار خوزستاني در قالب طرح ضيافت علوي

۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۳۱
کد خبر: 82236986
اطعام 110 هزار خوزستاني در قالب طرح ضيافت علوي

اهواز - ايرنا- پنجمين سال طرح ضيافت علوي در سطح خوزستان برگزار و 110 هزار پرس غذاي گرم در 17 منطقه استان بين نيازمندان مناطق محروم و مردم توزيع شد.

حجت الاسلام ميلاد اميني موحد مسئول گروه هنر و رسانه طرح ضيافت علوي در خوزستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اجراي پنجمين سال اين طرح در سطح استان خوزستان اظهار كرد: در طرح ضيافت علوي به همت طلاب و دانشجويان مسجد الغدير اهواز، هيات روضة الزهرا و مركز فرهنگي جهادي عصر ظهور مانند سال هاي گذشته به محوريت 17 منقطه در سطح استان برگزار شد.
وي افزود: تفاوت اين طرح با سال هاي گذشته اين است كه در پنجمين سال طرح ضيافت علوي110 پرس غذاي گرم بين مردم و نيازمندان توزيع شد كه نسبت به سال هاي گذشته اين تعداد به همت حمايت هاي مردمي چند برابر شده است.
مسئول گروه هنر و رسانه طرح ضيافت علوي در خوزستان ادامه داد: 14 هزار پرس از اين تعداد در شهرستان اهواز ، 10 هزار پرس در منطقه ملاشيه، 28 هزار پرس در حميديه و ماهشهر و باقي آن نيز به ترتيب در ساير شهرستان ها بين مردم توزيع شد.
وي بيان كرد: اين طرح يكي از بزرگترين سفره هاي ميهماني روز غدير خم در كشور به شمار مي رود و هرساله با حمايت هاي مردمي بر تعداد آن افزوده مي شود.
حجت الاسلام اميني يادآور شد: تمامي هزينه هاي طرح ضيافت علوي در استان به صورت كامل توسط خيران و حاميان مردمي جمع آوري شده و اميد است در سال هاي آينده بتوانيم در سطح وسيعتري اين طرح را به مرحله اجرا بگذاريم.
طرح ضيافت علوي پنجمين سال است كه در سطح خوزستان برگزار مي شود و در سال جاري 110 هزار پرس غذاي گرم در شهرستان‌هاي اهواز، ماهشهر، دزفول، خرمشهر، لالي، انديمشك، كارون و ايذه بين بيمارستان‌ ها و موسسه هاي خيريه و مناطق محروم حاشيه شهر اهواز توزيع شد.
همچنين در حاشيه جشن غدير جشن گلريزان براي سه نفر از افرادي كه به دليل مشكلات مالي زنداني شده اند، برگزار شد.
7152/6068/ 1257
خبرنگار:محمدرضا خبازان - دبير:محمدعلي فريدپناه
۰ نفر