۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵
کد خبر: 82240965
T T
۰ نفر
اهل قلم رهنمودهاي رهبري را به گفتمان مردمي تبديل كنند

مراغه – ايرنا – فرمانده سپاه ناحيه مراغه گفت: دشمن با تمام توان به واسطه شبكه هاي اجتماعي و فضاي مجازي، هجمه فرهنگي عليه ايران و تغيير باورهاي مردم اين مرز و بوم را در دستور كار قرار داده و در مقابل اهل قلم بايد رهنمودهاي رهبري را به گفتمان مردمي تبديل كنند.

سرهنگ پاسدار رضا سامي روز شنبه و همزمان با هفته دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اصحاب رسانه از رهنمودها و فرمايشات رهبري در زمينه هاي مختلف از جمله دفاع مقدس، جهاد، اقتصاد مقاومتي، انقلابي ماندن، فرجام بعد از برجام و ... براي توليد محتواي رسانه اي استفاده كنند.
وي با اشاره به اينكه روشنگري و تبيين بيانات رهبري از وظايف اصلي اهل قلم است، گفت: در عصري كه مردم ايران در بمباران اطلاعاتي دشمنان قرار دارند، اصحاب رسانه اگر دير بجنبند، دچار خطا و اشتباه مي شوند.
وي افزود: مبناي پايداري و صدور انقلاب و همچنين بيداري اسلامي، فرهنگ عاشورايي بوده و دشمن در تكاپو براي كم رنگ تر كردن اين فرهنگ در ميان جوانان ايران اسلامي است.
وي گفت: اهالي قلم به عنوان افسران جنگ نرمي كه دشمنان عليه ايران به راه انداخته اند، بايد قلم فرسايي كنند و بدون شك اگر به صورت صحيح و به موقع به وظايف خود عمل نكنند، دچار گناه بزرگي خواهند شد.
وي افزود: اصحاب رسانه بايد به بهترين شكل ممكن كارهاي ارزشي انقلاب اسلامي را به محتواي رسانه اي تبديل كرده و فرهنگ ايثار و شهادت را در باور و انديشه مردم و مسئولان نهادنيه كنند.
وي تسلط اهل قلم بر وصيت نامه حضرت امام خميي (ره) را نيز مورد تاكيد قرار داد و گفت: اين وصيت نامه كه الهام گرفته از قرآن است، اسير زمان نيست و در تمامي ادوار كاربرد دارد.
شهرستان 250 هزار نفري مراغه در 127 كيلومتري تبريز، مركز آذربايجان شرقي قرار دارد؛ اين شهرستان كه در دوران دفاع مقدس حدود يك هزار و 400 شهيد گلگون كفن تقديم اسلام و انقلاب كرده است، حدود 30 فعال رسانه ي دارد.
خبرنگار: عليرضا فولادي / دبير: محمد رستگار
3072/6183