۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰
کد خبر: 82247217
T T
۰ نفر
جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با حضور وزیر فرهنگ پایان می یابد

تهران - ایرنا - یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان وی پایان می یابد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از مركز هنرهای نمایشی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا(پنجشنبه) در سفر به كردستان با اهالی فرهنگ و هنر دیدار می كند و عصر همان روز در كنار دریاچه زریوار در اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان حضور می یابد.
سفر معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرهای مختلف استان كردستان از امروز(چهارشنبه) آغاز شده است.
بر اساس اعلام مركز هنرهای نمایشی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ در جریان سفر تیم معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به كردستان روز چهارشنبه در شهرستان كامیاران حضور می یابد.
رئیس سازمان سینمایی نیز به بیجار سفر خواهد كرد و معاون فرهنگی وزیر فرهنگ قرار است قبل از ظهر امروز به شهرستان بانه سفر كرده و فردا نیز در شهر سقز حضور یابد.
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به شهرهای سروآباد و مریوان سفر می كند.
همچنین معاون مدیریت و توسعه منایع وزیر فرهنگ امروز در سفر به سنندج با امام جمعه، رئیس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از كاركنان شاغل و بازنشسته فرهنگ و ارشاد اسلامی كردستان دیدار خواهد كرد.
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز امروز به شهرستان دیواندره سفر می كند و حسین نوش آبادی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز به دهگلان سفر كرده و فردا(پنجشنبه) به قروه می رود.
اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ استان كردستان، انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره كل هنرهای نمایشی با همكاری شورای اسلامی‌ و شهرداری مریوان در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان را با تكیه بر تجربیات ارزنده گذشته و تلاش برای ارتقاء سطح كیفی و جایگاه هنری و اجتماعی این رویداد ارزشمند و به منظور ارتباط اثرگذار این هنر مردمی‌ و گسترش دایره مخاطبان در چشم‌انداز روشن فرهنگ و هنر ایران اسلامی‌ برگزار كرده است.
این جشنواره با حضور حدود 300 اثر از هنرمندان داخلی و خارجی در بخش های مختلف، از پنجم مهر ماه در شهر مریوان آغاز شد و فردا پایان می یابد.
فراهنگ ** 9362 ** 1071 * دریافت كننده: آذین آقاجانی * انتشار دهنده: امید غیاثوند