۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۸
کد خبر: 82247528
T T
۰ نفر
كشف 201 میلیارد ریال كالای قاچاق در 6 ماه نخست سال جاری

شهركرد - ایرنا - فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از افزایش 16 درصدی كشفیات كالای قاچاق در این استان خبر داد و گفت: 201 میلیارد ریال انواع كالای قاچاق در 6 ماه نخست سال جاری كشف و ضبط شده است.

به گزارش ایرنا، سردار غلامعباس غلامزاده روز چهارشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در گفت وگو با خبرنگاران از افزایش 48 درصدی پرونده های جرائم رایانه ای در استان طی این مدت خبر داد و افزود: 178 پرونده در این رابطه تشكیل شده كه بیشتر جرائم كلاهبرداری و سوء استفاده اینترنتی است.
وی از كاهش پنج درصدی سرقت و افزایش 9 درصدی كشفیات سرقت در این مدت خبر داد و اظهار كرد: 18 باند سرقت احشام داخل خودرو، منازل و مغازه دستگیر و متلاشی شد.
غلامزاده به بحث مبارزه با موادمخدر در استان به عنوان یك اولویت مهم اشاره كرد وگفت: در 6 ماه نخست امسال بیش از 920 كیلوگرم انواع موادمخدر در استان كشف و ضبط شد كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش داشته است.
وی همچنین گفت: طی این مدت 10 باند تهیه و توزیع و قاچاق موادمخدر در استان متلاشی شد.
غلامزاده اظهار كرد: در 6 ماه نخست امسال 10 درصد كاهش تصادفات داشته ایم، اما در تصادفات فوتی 18درصد افزایش آمار فوتی و كاهش 20 درصدی آمار مصدومان را داشته ایم.
وی همچنین كاهش نزاع های فردی و كاهش 10 درصدی نزاع های دسته جمعی را از دیگر فعالیت های این نیرو در استان برشمرد.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به هفته نیروی انتظامی از 9 تا 15 مهرماه جاری افزود: در این هفته بیش از 160 عنوان برنامه در سطح استان برگزار می شود.
خبرنگار: سمیه پناهنده**انتشار دهنده : جهانبخش صفری دهكردی
7360/6021
۰ نفر