۷ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۴۷
کد خبر: 82248317
T T
۰ نفر

معرفی روسای جدید ادارات فرهنگ و كار مه ولات

۷ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۴۷
کد خبر: 82248317
معرفی روسای جدید ادارات فرهنگ و كار مه ولات

تربت حیدریه - ایرنا- روسای جدید ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون، كار و رفاه اجتماعی شهرستان مه ولات روز چهارشنبه در آیینی در این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، فرماندار مه ولات در مراسم معرفی این افراد كه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به قابلیت های فراوان این منطقه در زمینه تولید كشاورزی گفت: ایجاد صنایع تبدیلی، بسته بندی و برندسازی محصولات كشاورزی می تواند موجب بالا بردن سطح اشتغال به عنوان یك مولفه مهم اجتماعی و اقتصادی شود.
مسعود رنجبر همچنین با تشكر از اقدامات مثبت رئیس سابق اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی این شهرستان گفت: ارتقای فرهنگ كار، توسعه و تقویت بخش تعاون و حفظ و گسترش اشتغال موجود از مهمترین اهداف این اداره است كه امیدواریم با تلاش رئیس این مجموعه شاهد اجرای این سیاست ها باشیم.
در این آیین كه با حضور مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی برگزار شد، از خدمات اباذر میری، تقدیر و حسن كشمیری به عنوان رئیس جدید این اداره در مه ولات معرفی شد.
همچنین با قدردانی از خدمات محمدرضا پورعباسی، سرپرست قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات، حسین عسكری به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان معرفی شد.
شهرستان مه ولات به مركزیت فیض آباد با 50 هزار نفر جمعیت در 207 كیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: ناهید آروین خیبری ** منتشر كننده: علی اصغر ایزدی
5132/7240