۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۸:۵۷
کد خبر: 82250287
T T
۰ نفر
تیم قشقایی شیراز ٰبا شكست پرسپولیس تهران شگفتی ساز جام حذفی شد

شیراز- ایرنا- تیم قشقایی شیراز كه در لیگ دسته دوم فوتبال كشور حضور دارد با ارائه یك بازی خوب، تیم پرسپولیس تهران را شكست داد و شگفتی ساز جام حذفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این بازی كه از مرحله سوم رقابت های جام حذفی كشور عصر جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، 2 تیم پس از 120 دقیقه تلاش به تساوی یك بر یك دست یافتند و كار به ضربات پنالتی كشیده شد كه در نهایت این بازی با برتری تیم میزبان پایان یافت.
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف تیم قشقایی شیراز رفت كه 6بازیكن ملی پوش خود را به همراه نداشت و درآن سوی میدان هم تیم قشقایی برای نشان دادن شایستگی های خود بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و پا به پای حریف خود جنگید.
در دقیقه 9 بازی در میان ناباوری تماشاگران و بر روی تعلل و اشتباه مدافعان میانی پرسپولیس توب به محمد جواد زارعی مهاجم تیم قشقایی رسید و این بازیكن با ضربه سر دروازه میهمان را باز كرد.
در ادامه بازی نیز تیم پرسولیس بازی را در دست گرفت اما بازی منسجم و دوندگی بی امان بازیكنان تیم میزبان این اجازه را به بازیكنان حریف نداد و تیم قشقایی هم در ضد حمله چندین بار خطرناك ظاهر شد و سرانجام نیمه نخست با همان یك گل به سود تیم میزیان پایان یافت.
در نیمه دوم نیز تیم پرسپولیس با یك تغییر، بازی را آغازكرد و امید عالیشاه كه در نیمه نخست بازی خوبی ارائه نكرده بود از زمین بیرون آورد تا بتواند نتیجه را تغییر دهد.
در دقیقه 47 محمد علی نگهدارنده كه در این بازی بارها مدافعان تیم پرسپولیس را آزار داده بود در حالی كه با دروازبان این تیم تك به تك شده بود نتوانست از این فرصت عالی استفاده كند و توپ را به بدن دروازه بان پرسپولیس كوبید تا برای بار دوم دروازه این تیم باز نشود.
در دقیقه 59 بر روی ارسال محسن مسلمان،‌ پریماكوف با ضربه سر دروازه قشقایی را باز كرد و كار به تساوی كشیده شد.
در ادامه نیمه دوم اگر چه بازیكنان تیم پرسپولیس بازی رادردست داشتنداما بازی خوب بازیكنان قشقایی این اجازه را نداد تا میهمان به گل برسد و سر انجام این بازی در وقت قانونی یك بر یك مساوی شد و كار به وقت اضافه كشیده شد.
در 30 دقیقه وقت های اضافه نیز گلی به ثمر نرسید تا ماراتن 120دقیقه ای این دیدار با تساوی یك بر یك پایان یابد و برای تعیین تیم برنده كار به ضربات پنالتی كشیده شد.
در ضربات پنالتی نیز ضربه محمد جواد زارعی، مجید چابك، علی رضوی، مهدی شیری، مرادی و شریف زاده از تیم قشقایی به گل تبدیل شد و ضربه مسعود اسدی به تیر دروازه پرسپولیس برخورد برخورد كرد.
برای پرسپولیس هم ضربات پنالتی، حسین ماهینی، احمد نوراللهی، ولادیمر پریموف، محسن مسلمان و فرشاد احمد زاده به گل تبدیل شد و ضربات كمال كامیابی نیا و علی زاهدی هم توسط علی اسدی دروازه بان تیم قشقایی كه بازی خوبی ارائه كرد، مهار شد تا تیم پرسپولیس كه در رده دوم لیگ برتر قرار دارد، یك جام را از دست بدهد.
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
7368 / 6118
۰ نفر