۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۳۶
کد خبر: 82251998
T T
۰ نفر
شاخه نظامی فتح حضور محمود عباس در مراسم دفن شیمون پرز را محكوم كرد

تهران -ایرنا- گردان های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح، حضور محمود عباس (ابومازن) رییس تشكیلات خودگردان فلسطین در مراسم تشییع جنازه شیمون پرز رییس سابق دولت رژیم صهیونیستی را محكوم كرد.

به گزارش ایرنا به نقل ازپایگاه خبری الیوم السابع، گردان های شهدای الاقصی روز شنبه در بیانیه ای، این اقدام را تلاشی از سوی برخی رهبران تشكیلات خودگردان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دانست.
گردان های الاقصی با بیان اینكه این رفتار غیر میهنی همچون خنجر زدن به پشت ملت مبارز فلسطین است، این اقدام رهبری تشكیلات خودگردان را سبك شمردن درك و فهم اعضای فتح و توهین به خون شهدا و نادیده گرفتن شكنجه اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی عنوان كرد.
شاخه نظامی فتح همچنین از محمود عباس رییس تشكیلات خودگردان خواست از ملت فلسطین و هواداران فتح به خاطر این اقدام عذرخواهی كند.
گردان های الاقصی همچنین از هواداران و رهبران جنبش فتح خواست با موضع گیری صریح، حضور محمود عباس در این مراسم را محكوم كنند.
گردان های الاقصی از سوی دیگر مبارزه مسلحانه را تنها راه برای آزادی فلسطین دانست و تاكید كرد كه مخالف هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
شیمون پرز یكی از آخرین بنیانگذاران رژیم نامشروع صهیونیستی و رئیس سابق این رژیم بود كه چند دوره نخست وزیری را هم در كابینه های مختلف رژیم صهیونیستی بر عهده داشت.
شبد**1480** 1095 ** مترجم : غلامرضا رفیع ** انتشار دهنده : رضا رضائی مجد
۰ نفر